Give me summer

Rhodos 201313IMG_1052

Hærlighet nå er jeg bare SÅ lei av kulde. Dere aner ikke. Jeg vil ha sol, varme, drinker, lite klær, reise, ferie, bade, bli brun, spise masse masse god mat.. ÅÅh. Fml. Haha, neida. Joda. Neida. Det kommer nok! Krysser alt jeg har for at vestlandet skal få en fin norsk sommer i 2014, siden det mest sansynlig ikke blir noen turer på oss. Tenker vi har nok å styre med ♥ Vi er invitert i et bryllup, det er vel den eneste tingen jeg har sagt at ja til, og planlagt, men ellers får vi ta resten som det kommer. Kanskje vi tar oss en tur nedover til Halsnøy, men som sagt, ingenting er planlagt. Vi ser!

Jeg har hatt ekstremt lite å gjøre på i dag, og tenkte derfor jeg skullle prøve å ordne litt opp i bloggen. Har laget kategorier, så skal prøve å huske å legge hvert innlegg inn hvor det hører til, men kan ikke love noe. Er så fryktelig dårlig på å huske sånt. Sånn ellers prøvde jeg å endre litt på designet på bloggen, men det skulle vise seg og være vanskeligere en jeg trodde! Man må jo betale om man vil ha tilgang til alle fargene osv. Ah. Dritt. Jeg gav opp til slutt. Det får bare vere sånn inn til videre. Skal jeg virkelig klare å få endret alt sånn som jeg vil, så må jeg vel sette av en hel dag, og DET, det har jeg ikke tid til! En ny header har jeg også planer om å lage, men som sagt, så må jeg ha tid til den slags.
Fikk nettopp Telefon fra J om at det blir overtid på jobben i dag. Buhu. Han kommer ikke hjem før rundt 7-halv 8:O Han bestilte taco til halv 8, og deen er jeg helt med på! hihi♥ Eneste ulempen er vel at jeg ikke har bil…. Så da vil det jo si at jeg må GÅ på butikken om det skal bli taco! Jeg kunne ta scooteren sa J, men det tør jeg rett og slett ikke! hahah. Jeg har ikke kjørt det på flere ååååår!. Ikke at det er mega vanskelig, men kan jo fort skje et eller annet når jeg ikke har peiling på noe og ikke har gjort det på ages. MENMEN. Nei nå skal jeg legge ifra meg dataen, og få ryddet litt her. Ser ikke ut. Hater rot. Blæ.

SNAKKES.

Legg igjen en kommentar

