Aint gonna miss you!

Herregud. Gikk faktisk opp for meg nå at dette her blir siste natta i denne dritt leiligheta! Jippi! Tenk at den kunne gi meg et så godt første inntrykk, men så etter hvert som tiden gikk, så dukket det bare opp flere of flere problem! Alt jeg sitter igjen med nå er at jeg vil ut. Jeg vil ikke være her. Har vel også litt med at jeg vet at noe mye bedre står klart og venter på oss, og i tillegg er jo det bare generelt deilig og gøy å flytte til en ny plass!

Jeg har faktisk lagt meg! Jeg var så sykt trøtt og sliten i sta, og tenkte at jeg like så godt kunne gå å legge meg siden vi likevel har en laaang dag forran oss i morgen. Da jeg endelig hadde fått ryddet opp og komt meg i seng, så ble jeg selvfølgelig ikke så trøtt lenger. Typisk? jessda. Jostein sitter fremdels oppe å ser The Graham Northon show i skrivende øyeblikk. Hører han le helt inn her. Haha. Han er så søt der han sitter og ler for seg selv♥

Nei. Får vel legge ifra meg datan og ivertfall prøve å sove! I morgen blir det som sagt en laang dag. ALT skal flyttes i morgen. Leiligheten her skal jo være tom til søndag, for da skal den vaskes. Nei off. Blir stresset av tanken! Jeg har flyttet et par ganger nå, så jeg VET hvor mye styr det er med det, selv om man tror man ikke har så fryktelig mye å flytte på. Så jo. Man har det! Pappa og Vibeke kommer rundt kvart på 11 i morgen tidlig, og vi må jo opp en good stund før det, å få gjort alt klar her slik at det bare er å flytte det rett ut i bilen. Så. God natt mine vennerrr

Rihanna konserten ♥ Åh ♥
IMG_1236 Hahahahaha. Måtte bare slenge med dette nydelige bilde av lille Lillian. Hahahha. Her hadde jeg og sumstad gravd henne ned på sanden i vedvik, og i tillegg laget utstyr på henne ♥ Det beste med hele greia her var jo da Lillian ba oss om å grave henne løs med en gang, fordi hun begynte å få seriøse pusteproblemer og tendenser til totalpanikk fordi hun satt fast! HAhahah. MINNE!♥IMG_1164

Legg igjen en kommentar

