Flyttefot!

Siden sist har det vel egentlig ikke sjedd så mye! Bilde under er en liten oppsummering av nettopp det. Vi har hatt Leo på besøk hos oss i Ålesund, noe som har vært superkoslig! Savner han allerede♥ Da han var her, så ble det også mye turgåing, tommel OPP for det. De som sliter med å komme seg ut om dagene burde virkelig anskaffe seg en hund. For da MÅ man liksom ut! Det er jo det å komme seg OPP fra sofaen og UT som er det største «ork» momentet, men når man først er kommet seg så langt, så går resten som en drøm. Når man først har kledd på seg og kommet seg ut, så kan man like så godt få noe ut av turen. Sånn tenker ivertfall jeg!

En annen ting er at jeg er skikkelig hekta på mager vaniljekesam med bær. NAM?! Har jo spist dette før, men av en eller annen grunn, så smaker det så sinnsykt godt for tiden. På moa er det kommet sånne frozen youghurt dispensere, og en disk med masse tilbehør som man kan putte på, og det hørtes jo heelt ut som min greie? Så som dere ser så kjøpte jeg meg et beger her en dag. Fylte på med mango, vanilje, og jordbærsmak + litt frukt på toppen. Emh. For å si det sånn, så spiste jeg opp vaniljen, mens resten gikk i BOSS. Æsja. Det smakte ikke sånn som jeg hadde tenkt meg, og vaniljen var ikke sånn supergod den heller, men grei nok. Joakim likte det kjempe godt tydeligvis, men han liker jo alt som kan puttes i munnen, så. Hahahah. sorry Sum:)) På bilde av summis så ser dere han i action mens han lager kanelsnurrer til oss. Wii. Det var så godt!!! Flinke meldronningen ♥20140226-1547153
Dagene den siste uken har ENDELIG gått til nedpakking herfra og oppakking i den nye leiligheten!! ENDELIG. Datoen nermer seg 1.mars, som er innflytningsdatoen våres til den nye leiligheta, så vi har vært bort et par turer de siste dagene med lette ting, som pynt, klær, jakker, playstation,wii, osv. Ting som vi klarer oss uten de få dagene igjen her. På lørdag kommer pappa og Vibeke opp med en større bil, og hjelper oss å flytte de største tingene, og på søndag kommer moren til Jostein og skal vaske ned for oss. Hun jobber jo som vaskedame, så det her både kan og vil hun gjøre! Jeg klager ikke! :DKollasjer2Vi var en tur hjemme forige helg, og da var slekta fra Halsnøy kommet opp for sin vinterferie! Åh, kos å se dem igjen! Vi rakk ikke over alt på den så alt for korte helgen, så vi ble faktisk igjen til mandags kveld. Hater å stresse! Andrea skulle feire bursdagen sin mandags kveld også, med hele slekta, så da fikk vi sagt hade til alle der før vi dro:) MEN. Over til bilde under! Selv om vi hadde mye å gjøre, så hadde vi tid til å finne fram sprinkelsengen som lillejenta vår skal ha! Tenk! Dette er sengen som Jostein hadde da han var liten, så den går i arv! Den er helt enkel og hvit, så ingen problemer på utseende! Eneste som var med den, var at den var litt slitt på den ene siden, men det skal vi få malt over og gjort den så god som ny! Ingen problem! Sengen kan justeres i 3 forskjellige høyder, og på bilde under er den på det øverste. Trooor kanskje den kommer til å være på den midterste, for syntes det var så lav kant :O Men vi får se! Kollasjer1Nå i det siste så har jeg vel ikke snakket med en person som IKKE har spurt etter magebilde eller møtt meg og vil se magen! Haha. Jeg skjønner jo selvfølgelig at alle vil se! Jeg var på akkurat samme måte da Renate var gravid! Jeg ville se hele tiden! Men nå sitter jeg i det selv, og for å være helt ærlig så tar det virkelig tid før man venner seg til den store magen, og tid før den blir sånn som du tenker at en gravidmage skal se ut! Husker spesielt godt da jeg var begynt å få mage, da var det den liksom ikke fast, rund og fin, sånn som den er nå! Jeg så rett og slett bare feit ut. Og da var det jo ikke noe gøy å vise frem magen, når jeg bare følte utilpass med den.

Nå kan jeg endelig vise frem magen stolt! For nå er den rund,fin, stor og fast! Nå ser jeg virkelig gravid ut! Selv om den endelig er blitt slik jeg ønsket, og at jeg endelig kan si at jeg er stolt over den, så kommer det nok ikke til å bli lagt ut så alt for mangen magebilder. Legger ut når jeg føler for det, og i dag var en sånn dag! Jeg orket ikke noe fotoseanse for å få tatt bilde av magen, så her får dere et riktig nok veldig enkelt bilde av en usminket M. Håret ser jo ikke ut heller, i know, men whatever. Fokuset på bilde skulle ikke være meg heller, men den lille ♥20140226-154715

Og ja, jeg vet at noen sikkert kommer til å tenke at det var et «drøyt» bilde, men nei? Ser dere noe da? Nei. Bildet er til og med godkjent fra min bedre halvdel, og er det noen som skulle hatt noe å si på dette bildet, så er det han. Ingen andre.

3 thoughts on “Flyttefot!

Legg igjen en kommentar

