Frøken akrobat

Well hello! De 3 siste nettene, spesielt i natt (!!) så har jeg hatt vanskeligheter med å klare å sove pågrunn av frøken akrobat i magen. Hun har jo lenge nå alltid vært våken rundt leggetid, men det har liksom ikke vært et problem. De tre siste nettene nå så har jeg kjent henne ekstra godt! Så mye at jeg ikke klarer å sove. Prøver å lukke øynene, og bang, der sparker hun så jeg våkner. Jeg skifter stilling, i håp om at hun legger seg litt annerledes og sparker en annen vei, slik at jeg ikke skal kjenne det så godt. Men neida. Prøver en ny stilling. Og sånn holder vi på helt til hun roer seg såpass lenge slik at jeg får tid til å sovne skikkelig. Haha. Sykt? Ja. Jeg og Jostein var på kafé her en dag, og plustelig så ser han på meg og sier: «Tenk at du har et levande menneske inn i deg då. Ekje det heilt sjukt rart å tenke på?». Haha! Tror vi har hver våres dager hvor det virkelig går opp for oss hva som egentlig skjer! Anyway! Update:
Nå i det siste så har frokost skivene mine inneholdt akkurat det samme! Kaviar, majones, ost og agurk! Haha. Sær eller? nessda. Det er jo supergodt!! Og ja, jeg har sjekket ut, og vet 100% sikkert at gravide kan spise kaviar! 20140213-131024Som nevnt for sikkert 1000 gang, så er jo lille leogutt her♥ Har klippet ørene hans som dere kanskje ser, så han ser jo 10 år yngre ut bare av den grunn. De vekser så sykt fort, og klumper seg masse, så vi må klippe dem helt ned til tider.  I natt ble jeg vekt av en hund som pep i buret sitt rundt klokken 4. Våknet jo med en gang jeg hørte det, så på klokken, og skjønte ikke den dritt. Han pleier jo aldri å pipe mitt på natta, med mindre det er en god grunn. Tenkte først at han bare hadde hørt noen lyder ute og ble «redd», for det har hendt et par ganger. Viss det er skikkelig storm, mye lyder i huset både ute og inne, så kan han si ifra. Vet ikke helt om han er direkte redd eller hva det er, men da pleier vi ivertfall å sette burdet inn på soverommet vårt, og da er alt greit, og han sovner med en gang igjen. Null stress.

Uansett da. Jeg trodde dette var tilfelle i natt også, at han hadde hørt et eller annet, og ikke ville sove alene. Jeg var så sykt trøtt, og gadd rett og slett ikke å begynne å flytte buret hans inn på soverommet, så jeg bare slapp han ut, slik at han fikk komme opp i sengen og sove med meg. Det gjorde han i rundt 10 minutter, men så ble han så urolig igjenn. Hoppet ned fra sengen, og gikk inn på stua å la seg. Der lå han i rundt 10 minutter til, helt til han begynte å pipe IGJEN. Og da. DA skjønte jeg at han helt sikkert hadde vondt i magen etter kyllingen i gårkveld, og måtte på do! Så da var det bare å komme seg opp, hive på seg klær, og lufte han. Han måtte riktig nok på do, så det var nok derfor han pep i natt, stakar. Litt for mye av det gode kanskje? jepp. Tror nok det. MENMEN. Etter at han fikk gjort fra seg og vi kom inn igjen, så la han seg i buret og sovnet med en gang. Problem solved!
20140213-1310241Husker ikke om jeg har nevnt her at vi kjøpte oss tomatfrø og paprika frø for en stund siden? Viss ikke, så har vi ivertfall kjøpt det, og for et par uker siden, begynte de å spire! wii! Håper vi klarer å holde dem i live til det kommer fine flotte tomater på! Tenk så gøy, haha! Så også at det er begynt å spire ute også! Snøklokker er det vel disse heter? ÆÆ. Våren nermer seg jo, JIPPIII.
20140213-131048

Legg igjen en kommentar

