Første time hos jordmor

Da kan jeg krysse av at første jordmor time er gjennomført! Haha. Så rart. Man kan jo velge om man vil gå til jordmor eller lege for kontroll ca. 1 gang i måneden igjennom graviditeten, eller gå annen hver gang til lege og jordmor. Jeg valgte å ha alle mine kontroller med legen fram til nå, litt grunnet at jeg var så dårlig i starten! Men fra nå av blir det bare jordmor, også annenhver gang med lege og jordmor de 10 siste ukene. Fikk ivertfall beskjed om at det var det som var mest normalt, så da blir det sånn.

Timen i dag gikk egentlig bare til generell info om alt mulig, også gjennomføring av vanlig kontroll. På slutten av timen fikk jeg også med meg noen blader som jeg tenkte jeg skulle kose meg med nå! Det bladet med mannen på var riktig nok til pappa J da, men de 3 andre er baare mine ♥
20140207-170432Hun nevnte at noen kunne oppleve treg mage, og det er noe jeg har kjent litt til! Hun sa det skulle hjelpe med blandt annet yoghurt  og linfrø! Heldigvis har jeg matskapet fullt med masse forskjellige frø og diverse, siden lavkarbo kostholdet inneholder mye frø! Så nå skal jeg kose meg med verdens beste skyr yoghurt sammen med linfrø! Har dere smakt denne smaken? Bringebær og fersken? NAM! Ny favoritt her!
20140207-1704321

Sånn ellers så nevnte jeg i forige innlegg at lille Leo ble med oss opp igjen til Å-town forige helg. Åh, det er kos! Han har foresten funnet sin yndlingsplass her oppe, nemmelig i den store vinduskarmen på stua… Tar han ned de fleste ganger altså, men av og til er han bare så søt der han sitter å ser ut, at jeg bare må le og lar han sitte. Haha. 20140207-1704322

Vi var foresten på kino her en dag, og filmen vi så var The Wolf of Wall Street. Haha, jeg vet ikke helt hva jeg skal si om filmen en gang? S Y K ! Damer og dop var det ivertfall ingen mangel på!! Og Leonardo er det ivertfall ingenting å si på. Han er en av verdens beste skuespillere. FY søren. Syk mann i en syk film!

Jostein reiste til Bjorli for rundt en time siden, og blir der hele helgen. Et eller annet arrangement Høgskolen har. Ski og magi heter det vist. Off. Jeg har så lyst til å være med! Jeg har så lyst til så mye! Men neida. Her blir jeg sittende, haha. Heldigvis har jeg en reddene thai-engel, nemlig Sumstad♥ Han er også i Å-town i helgen, så vi har allerede planlagt en mat og bakedag i morgen! Kanelboller var et av forslagene som kom opp, og det er jeg heelt klar for! NAMNAM! Får seriøst vann i munnen av tanken på nystekte, ferske, varme og velduftende kanelboller. Ææ. Nei nå skal leo få seg en tur ut, så snakkes!

Legg igjen en kommentar

