New Apartment – Check!

Først må jeg bare si hvor hærlig det er å ha fått igjen padda vår! Har virkelig kjent på savnet i det siste! Vi hadde den med oss hjem til Måløy for LENGE siden, og de gangene vi har vært hjemme etter det, har vi bare glemt hver gang å ta den med opp igjen! MEN, nå er den endelig kommet til rette! Det er Ipaden våres som går under navnet «padda» her i huset, for de som skulle lure på det !

Over til en fantastisk nyhet! VI har endelig fått oss ny leilighet! Ææ, jeg er megaglad! Vi var på visning i går rundt klokken fem, og et par timer senere fikk vi melding om at vi hadde fått den, og at den var innflytningsklar 1.mars! Endelig er vi ferdige med visninger her og der, vente på svar, bestemmelser osv osv. Takk gud! Den nye leiligheten hadde blandt annet 2 soverom, vedovn, lov med dyr, nytt bad, og standaren på generelt hele leiligheten var betraktelig mye bedre en den nåværende!! Hadde bare den nåværende leiligheten blitt pusset opp skikkelig, så hadde den vært god nok og VEL så det! Skikkelig irriterende!  Vi flyttet jo inn her i fjord sommer, og da var dette drømmeleiligheten, virkelig. Da vinteren og kulden kom, ble leiligheten en HELT annen.

Det ble så sykt kaldt her, varmeovnene må stå på hele tiden, dag og natt, og vinduene er så dårlig isolert at de egentlig bare kunne droppet å isolere dem, for det har ikke funket. Viss man holder hånden inntil SAMTLIGE vinduer, på bad – soverom – stue – gang -, så kjenner man fysisk trekk! Altså, ikke at det bare kjennes kaldt ut, men en TREKK! Grunnet dette, har jo strømregningene blitt skyhøye! Nei.. Ikke bra. Vil egentlig bare bort herfra så fort som mulig, så 1. Mars kan egentlig ikke komme fort nok! Er så synd at jeg faktisk vil det, for denne leiligheten er som sagt så fin, og ved første øyenkast var dette en super leilighet! Den nye som vi skal flytte inn i, har også strøm inkludert, noe som er så supert! Ivertfall med en liten en som kommer snart! Det største soverommet der var også SÅ stort, og helt fantastisk fint! I tillegg var de vinduene på soverommene nye, hærlig!

En annen ting som ble gjort i går, var at jeg ble med Kimmis til tatoveringstimen hans! I går begynte han nemmelig ENDELIG på sin etterlengtede sleeve! Wææ. Tror det blir ganske så bra når alt er ferdig! Han fikk riktignok ikke gjort alt i går, men han fikk lagt rammen på det! Da hun skulle tatovere bak, så gjorde det mest vondt sa han, og det kunne jeg så tydelig se! Haha! Så ut som om han holdt på å besvime der han satt! Hihi ♥IMG_2416

Sånn ellers så er det ikke så mye nytt her. Vi var hjemme i helgen som var, og fikk blandt annet besøkt Renate og Morten igjen, wii. Alltids gøy! Matheo blir jo bare større og større for hver gang vi ser han! Tenker at det ikke blir så alt for lenge til han både kryper, går og snakker! Ææ! Leo ble med oss opp igjen til Ålesund også foresten, og i skrivende øyeblikk ligger han å snorker, haha. For en sovegris, jeg må bare le!

Slenger med et bilde jeg tok av min fine kjæreste her en dag. Se så fin! Føler meg så nyforelsket av en eller annen gurnn, haha. Hærlig følelse! pens

Nei nå blir jeg hentet og kjørt på seinvakt om 10 minutter, så nå må jeg gi meg! Snakkes!

One thought on “New Apartment – Check!

Legg igjen en kommentar

