Dine første klær

I går dro jeg og Jostein på moa for å handle inn til uken. Mandags-handlingen vår ble litt forsjøvet, siden han ikke kom igjen før tirsdags kveld. Etter mat-handlingen, så hadde vi planer om å se oss litt rundt, etter de første klærn’e til den lille. Herlighet for en spesiell opplevelse! Så RART! Så rart at vi to gikk rundt på NEWBORN avdelingene og kikket etter rosa klær!! Vi endte til slutt opp med denne nydelige outfit’en. Var ikke dette bare helt til å smelte av? JO! ♥
20140123-220518

20140123-220518120140124-132018

Tenk at det skal en liten bebi inn i disse klærne om litt over 4 mnd. Og ikke en hvilken som helst bebi heller. VÅR!! Ææ. Jeg dør. Får litt angst av tanken på at tiden går så sinnsykt fort! Føler det ikke er så lenge siden jeg kastet opp i et kjør, og da var jeg bare et par uker påvei! Nå er jeg OVER halveis! Jeg har jo kjent henne en god stund nå, så nå vet jeg sånn ca. når hun pleier å ta seg noen turnerunder eller hva hun nå enn gjør på inni der. Det er et par ganger på dagtid at hun styrer på, litt på formiddagen og litt på ettermiddagen, også rundt 12-1 tiden på natta. Det er rundt da jeg går å legger meg, og det slår IKKE feil.Hun er ALLTID våken da.

Igår kveld satt  vi og så på siste sesong av Dexter. Tenk at vi er på siste sesong! Sykt spennende! Uansett da, så kjente jeg iallfall at hun våknet, og da sa jeg selvfølgelig ifra til Jostein, sånn at han skulle få prøve å kjenne etter. Han tok hånden bort på, trykte litt, og etter en kort stund så sa vi begge samtidig; «DER!», haha. Han har ikke kjent henne sånn skikkelig tydelig før i går, så det tror jeg nok var spennende for han! Nei nå skal jeg få ryddet litt opp her. Ryddet ikke skikkelig opp etter kveldsen i går, vi var så trøtte! See U!

One thought on “Dine første klær

Legg igjen en kommentar

