What a change

Herlighet. Av og til så popper det bare gamle sanger inni hode mitt, som jeg blir gående å nynne på, helt til jeg plustelig tenker: Hvor i alle dager ble det av henne/han? Hva skjedde? Synger hun/han enda? Hvordan ser hun/han ut NÅ? Osv-osv! I dag var det altså Jojo med sin Too little to late som kom i tankene mine. Noen som husker den? Jeg husker det som om det skulle vært i går da musikkvideoen til den, og sangen ble populær. Åh. Jeg likte den godt!! Også syntes jeg hun var sååå pen! Fant et bilde fra 2007, og et nå i 2013, og hun har egentlig ikke forandret seg så mye utrolig nok! Eneste er vel klesstilen som har endret seg til det bedre, men akkurat på disse bildene ser vi ikke noe til det da, siden disse er tatt på en eller annen event. Og da ser man som regel bra ut uansett. Ser sminken er endret litt, men det er jo sånn som kommer og går. Varierer. Søkte også på spotify, og der har hun vist komt ut med flere sanger, faktisk noen nå i nyere tid, så de skal jeg høre igjennom etterpå. Wii. Blogg eksportering2-001

Charice:
En annen som jeg plutselig kom til å tenke på, det var Charice! Det var ikke i dag da, men er ikke så alt for lenge siden. Husker jeg ble så sjokka, og måtte ringe kimmis med EN gang. Og litt av grunnen til det, ser dere under her! Jeg husker det ikke så godt når jeg faktisk hørte om henne for første gang, men etter at sangen Pyramid kom ut, det var liksom da jeg virkelig husket henne. Har vel litt med at jeg likte så godt den sangen. Fant et bilde av henne fra 2010, og det er sånn jeg husker henne! Da jeg skrev inn «Charice 2013», og fikk opp mangen bilder som var veldig likt det som jeg har valgt her nedenfor, så fikk jeg seriøst sjokk! Hun er jo SÅ forandra!? Jeg fikk jo helt hetta, og måtte se intervjuer her og der for å finne ut hva som hadde «skjedd», og da viste det seg at hun har kommet ut som homofil eller bifil, skal ikke si helt sikkert! Nå vet jeg ikke om dette er 100% sant, men ut ifra den totale forandringen, og alle intervjuene jeg har sett i ettertid, så tror ivertfall jeg på det! Men for all del. Ingenting galt i det altså, men det var bare et SUPERsjokk! Nesten like mye som da Kristian kom ut som transseksuell, og som nå går under navnet Vilde Kristine! You go girl!

Blogg eksportering1-001

One thought on “What a change

  1. Tilbaketråkk: God blanding av alt |

Legg igjen en kommentar

