Han reiser, buhu

Well Hello!

Her omkring så er det ikke så mye som har skjedd siden sist. I dag reiser foresten J til London med fotballaget sitt, buuuhuu. Blir en guttetur med fotballkamper og øl tror jeg nok. Jeg hater å være alene. Ikke gidder jeg å reise hjem heller. Det er så syyykt stress. Men til min store lettelse så bestemte Sumstad seg for å ikke reise hjem i helgen han heller, så da skal vi nok klare oss! Vurderer om jeg skal tvinge han til å sove hos meg.. Vi får se. J blir ikke så alt for lenge borte heller, han kommer jo hjem på tirsdag, som faktisk også er bursdagen hans! wihi!

IMG_9765
Må bare få vise de nydelige rosene jeg fikk av J på onsdag! Er de ikke fine? Liker også at de ikke er kommet helt ut enda, for da varer de så mye lenger! Det var ingen spesiel anledning egentlig, annet en at jeg faktisk var halvveis i svangerskapet den dagen! Tenk det! Sick! Apropos Svangerskap. Logget inn på facebook i dag tidlig, og leste at en av mine facebook-venner der inne ikke har vært like heldig med sitt svangerskap. Hun hadde   nemmelig mistet sitt. Jeg tenkte bare en ting. Stakkars. Stakkars! :( TRIST!
20140117-1243422Fresh farge!20140117-1243421I går hadde vi oss en koslig kveld på sjøbua sammen med pappa og Vibeke siden de var i Ålesund! Kjempe kos! Og så utrooooolig god mat! Til hovedrett hadde jeg bestilt hyse, som dere ser under her, også en sorbé med marinerte frukter til dessert etterpå.20140117-1243423Denne sorbéen var så sykt god! Beste jeg har smakt, helt ærlig. Merket også at lille my i magen ble helt i hundre mens jeg spiste den, haha.  ÅÅh, det frister sånn bare jeg ser på bilde, uæ! 20140117-1243424

Random:

Her en dag fikk jeg plutselig lyst på nesquick kakaoen fra Dolce Gusto maskinen min, og heldigvis hadde jeg noen få igjen av den! Så da var det bare å ta frem maskinen! Den har blitt satt vekk en periode fordi den ble så lite brukt, men nå som den er framme igjen så kan den like så godt bli stående!
20140117-124342En jeg følger på instagram la ut det her bilde,
20140117-1243425Fail. lol

Legg igjen en kommentar

