My beautiful baby girl

Onsdag forige uke hadde vi vår første ultralyd. Der fikk vi se en velutviklet og nydelig liten baby. Det var en så rar med samtidig god følelse jeg fikk, av å se babyen min ligge der, og slå med armene, haha. Noe så facinerende! Kunne lagt der i evigheter å bare sett! Helt på slutten av timen, spurte hun om det var noe mer vi lurte på. Og vi svarte med at vi gjerne ville vite kjønn! Det fikk vi selvfølgelig, og nyheten kom ikke som et SJOKK akkurat, siden Jostein allerede var meget sikker på dette. Jepp, det var ei lita jente! Hun kunne selvfølgelig ikke være 100% sikker, men etter det hun kunne se, så var der ivertfall ikke noe som tydet på at det kunne være gutt, hihi. 

Den samme dagen som vi hadde vært på ultralyd, så var jeg bare helt i ekstase følte jeg. Ting ble så mye mer virkelig etter denne timen, og i tillegg fikk vi med oss de første bildene av jenta vår. Jeg følte jeg ble sittende å se på dem hele dagen! Herlighet! Av og til har jeg sånne dager hvor det bare går sånn opp for meg at jeg skal bli mamma. Sånn VIRKELIG opp for meg. Og i dag er ógså en sånn dag. Jeg ble sittende en god stund her i sta, å bare se på de allerede nydelige bildene av henne! Tenk at hun ligger inni i meg. INNI meg! Jeg kjenner av og til at det skjer ting ned i magen, men jeg er blitt så vant med det nå, at jeg ikke tenker over at det faktisk er hun som styrer på. Jeg har bare vendt meg til at det skjer mye rart med magen min, og sånn er det bare, hehe. I tillegg så er det jeg kjenner ikke noe svære greier, så tror nok at når hun blir større, så vil det også bli mer virkelig hver gang jeg kjenner noe. For akkurat nå, er hun jo ikke store jenta :-)20140113-195127Sånn ellers så må jeg bare anbefale alle om at blod-appelsinene som er i butikkene nå, er så SINNSYKT gode!! Vi var på coop obs i stad for å handle inn til uken, og da så jeg at de var kommet. Kjøpte et pose, i håp om at de skulle være gode, og der ble jeg ikke skuffet! Spiste min første allerede da jeg kom hjem, kald og god! MMMH! For de som er litt skeptisk til BLOD-appelsin, så kan jeg berolige dere med at de smaker veldig likt vanlige appelsiner, bare at de er hakket surere! Så for de som liker sure frukter, som meg,  KJØP!
IMG_2250

Nå ble jeg faktisk så fristet av meg selv i det jeg skrev om det, at nå skal jeg innta min andre for i dag, haha!

SNAKKES!

One thought on “My beautiful baby girl

Legg igjen en kommentar

