Clean Cotton

Da er vi endelig kommet oss opp igjen til Ålesund! Da vi kom i gårkveld, så skal jeg bare fortelle dere at det MILDT sagt var ISkaldt her. Ivertfall på soverommet! Vi hadde sendt melding til husverten om han kunne stikke nedom oss for å sette på ovnen i god tid før vi reiste, men han hadde desverre ikke sett meldingen før vi allerede var på go veg. Så i går når vi skulle legge oss, så fylte jeg denne søte varmeposen og hadde med meg! Er den bare ikke nydelig? Den er foresten en av julegavene jeg fikk :-) IMG_2211I dag har dagen dagen bare gått til litt opprydding i post og papirer. Leiligheten shinet vi før vi dro hjem for julen, så det var sykt deilig å komme opp igjen til en ren og pen leilighet! Ellers i dag hadde jeg meg en shoppinrunde med summis, og fant endelig en romduft som jeg likte godt! Clean cotton heter den, og lukter egentlig bare rent føler jeg! Godt! Den ble kjøpt på kremmerhuset i byen. Kjøpte to putetrekk der også, men har ikke puter som passer enda, så kan heller vise dem når de har fått puter! 20140106-212010

Det eneste jeg hadde på liste over ting jeg skulle ha, var noen «mamma-bukser». Kjenner nå at mine begynner å bli litt for stramme! Dette var selvfølgelig det eneste jeg ikke fikk kjøpt, siden jeg endte opp med å se på alt annet, og glemte helt hvorfor jeg egentlig skulle shoppe. Haha. Så det får jeg ta igjen. Er ikke helt krise enda, så jeg overlever nok:))

Nå har vi nettopp spist kvelds, og sitter her bare å slapper av med tv. Må vel snart hoppe til køys, siden vi har en legetime tidlig i morgen. Er så trøtt om morningene for tiden, så føler egentlig ikke at det hjelper å legge seg noe tidligere heller.. Jaja.

 

Snakkes!

 

Legg igjen en kommentar

