Pose for me baby

I dag skulle jeg og kimmis egentlig få besøk av lille lilli, men hun var desverre blitt syk! Hun nevnte noe med kvalme, så all medfølelse der ass. øæ! Vi hadde også planer om å besøke Lovise i dag, før Lillian skulle komme, så det gjorde vi. Der skulle vi planlegge litt ang. lørdagen, for da skal cancam jentene ha reunion! Det blir så gøy! Planen var i starten og holde på hele kvelden, helt til en viss Annemor kom på at hun skulle et eller annet på kvelden likevel, så lurer på  hva vi skal gjøre! Vi finner vel på et eller annet!

Endelig fikk jeg tatt et par bilder av summis også! Og det eer så gøy! Jeg tar 100 bilder av han, og plukker ut de beste! Alltid! I tillegg fikk jeg filmet en sykt morsom film, hahaha! For OSS er den en latterfilm delux, men vet ikke om alle andre syns det er like morsomt! Av og til lurer jeg på om det bare er vi 2 i hele verden som har en sykt spesiel humor, haha! Hvem vet! Skal prøve å se om jeg får lagt den ut senere!

20140102-165913Joakim skulle absolutt ha et bilde der han skulle bøye foten så mye som mulig, av en eller annen grunn! Mens jeg sa det såg mye bedre ut når han pointet den! Så her er begge Sumstad! Mitt ble jo absolutt best? Ditt så ut som en kråkefot!
20140102-165913120140102-1659132Fake a smiile på det største bilde lissm!KollasjerEn annen ting som skjedde i dag var at golfen vår skulle til verksted-sjekk i dag! Eller til legen som jeg liker å si. Så i morgen skal han inn på service, og bytte bremseklosser tror jeg det var? noe sånt! Faktisk ganske søt der den henger i taket, hihi ♥ Og ja, du også Josteein :))20140102-165913320140102-1659134IMG_2174

Nei nå kommer snart J hjem fra trening, så vi snakkes!

Legg igjen en kommentar

