Reunion

Idag hadde vi en liten «gjenforening» vi Almenningsjentene. Kjempe koslig! Ble sittende å skravle som alltid, først oppdatering på alt som har vært/skjedd, også selvfølgelig den gode mimringen om gamledager! Haha, det gjør vi hver gang, slår ikke feil!

Da jeg kom tilbake til Holvik, hadde de hatt kokt torsk til middag. DET er så lenge siden jeg har spist, og det var sååå godt!! De spiser den med poteter, grønnsaker og fett tror jeg, men siden jeg ikke spiser poteter ble det mors flatbrød vedsiden av istedenfor!

20131230-183940 Sånn ellers må jeg bare si at sebastian shampooen jeg bruker er gull gull gull. Håret blir så glansfullt og mykt, helt utrolig! Og med en dæsj mirakelolje (moroccanoil) i tillegg, så kan det ikke bli bedre! 20131230-1839401 bilde 3

 

Nei nå hørte jeg at J kom hjem fra trening, så da får jeg vel legge ifra meg datan og være litt kjæreste med kjæresten min. Mehe. OK SNAKKES

Legg igjen en kommentar

