Frisk som en fisk!

Herlighet, ages ago. Loool. Menmen. Satt å lette igjennom bilder som jeg har tatt i det siste, og det var ikke mange for å si det sånn. SKJERPINGS! Mobilen blir så skjeldent brukt for tiden, og dermed blir det også lite bilder! Det ble desverre ingen hvit jul på oss, faktisk ble den byttet ut med storm! Blåste og regnet som bare det, men koslig og vellykket ble det absolutt fordi! Vi fikk derimot en del snø FØR jul, som dere ser under på bilde av oppkjørselen til min moor. Håper på at den kommer igjen, sånn at jeg også kan få nyte den!
20131228-1359303Sånn ellers må jeg også bare få legge til hvor fantastisk deilig det er å være hjemme. Når vi er hjemme, så pleier vi som regel å stasjonere oss i Holvik, for så å være litt med min pappa og litt med mamma når det passer seg. Mamma har jo jobb, og på fritiden så skjer jo det ting som hun er med på osv, og pappa jobber og har en del å styre med på fritiden han også. Så da besøker vi dem, når det passer. Vet egentlig ikke helt hvorfor det har blitt sånn, men kan tenke meg det har litt med at moren til Jostein ikke jobber så særlig mye, så her i holvik har vi liksom alltid noen hjemme (Guro eller Kari). Pluss at når pappaen til Jostein ikke er på sjøen, har han fri hele tiden når han er hjemme, og da blir det alltids god middag hver dag, siden han elsker å styre med det! Så her blir vi dullet med som det holder, siden de har veldig mye fritid, og det er vel ikke noe å legge skjul på at – det liker vi, hihi.

Litt av hva jeg mener med det, ser dere under her. Det har blitt et par ganger nå at snille kari har kommet ned på sengen til oss med frokost! Åh, lykke! Noen ganger fordi jeg har vært slapp og ikke orket å stå opp før langt ut på dagen, og da har hun kommet ned med mat for å «få i meg mat». Da er som rege jostein opptatt med andre ting, slik at han ikke får gjort det selv. Mens andre ganger bare fordi vi ikke gidder å stå opp begge to, også ender det med at Jostein sender henne en mld om at vi ønsker frokost, haha. Og så snill som hun er, så får vi alltid det vi spør om!20131228-135930Et av mine så alt for mange tegninger på snapchat. Haha herrefred. Når jeg kjeder meg, så kan jeg finne på å tegne mye rart på snap!20131228-1359302Så over til julen. Den ble feiret på flakraket sammen med pappa, Vibeke, Marte, Tiril, Jostein, Andrea, farmor og farfar! Kjempe koselig! Disse bildene ble egentlig brukt i forbindelse med snapchat. Som dere ser på bilde nederst så har fafar fått på seg en fin nisselue! Hahahaha. Dør. Da jeg viste bilde til han, så lo han så godt selv! haha! HAN ER SÅ SØT! Og så sykt morsom!? Tror ikke jeg har ledd så mye på en julaften som når de er med oss! Og det beste er at han ikke prøver, han bare gjør ting hele tiden som får meg til å døøø av latter!

Så må jeg også få si tusen takk til alle jeg har fått gaver fra! Ble kjempe fornøyd med alt i år også, så ingen sure miner! Til jul i år hadde jeg sykt problem med å finne ut hva jeg ønsket meg, siden jeg ikke hadde noe jeg VIRKELIG måtte ha. Noen få dager før jul så kom jeg omsider på at jeg ønsket meg en GHD-rettetang, så håpet på å få det. Jeg viste at det kunne være en sjanse for at jeg ikke kunne få det, siden jeg ikke kom på det før som sagt noen få dager før. Men, så flink som pappa alltid er, så ble det rettetang på meg, wii:-D Lurte på å legge ut bilder av det jeg fikk, men har ikke bestemt meg helt! Vi får se!

Sånn ellers så har tiden hjemme vært ganske travel selv om vi har ferie! Det er mange som skal besøkes, og noen selskaper kræsjer med andre, så da må man velge hvilke man skal prioritere osv. Streeess.. Pluss at jeg i tillegg har skilte foreldre, så blir det dobbelt opp med familie som skal besøkes! OGSÅÅ skal jo venner komme opp i alt det her, haha, nei off. Men herlighet. Sånn er det sikkert for de aller fleste, og til syvende og sist er jeg egentlig glad for at jeg har mye å gjøre. Hadde vært verre om det var andre veien!20131228-1359301Ogsåå litt oppdatering på graviditeten! Jeg har nå erklært meg selv som helt «frisk», og det er så deilig!! Nå er jeg ikke kvalm lenger i det hele tatt, jeg kan kjøre bil, bruke mobilen så mye jeg vil, DUSJE så lenge jeg vil uten å bli dårlig, ja, ALT. Det hender en sjelden gang i ny og ne enda, at jeg kan spy, men det er sjeldent! Og jeg tror nok ikke jeg kommer til å bli noe bedre en det jeg er nå, så ja. Jeg er frisk. Så frisk og bra som jeg kan få blitt!

Sånn ellers så ser dere under at jeg er kommet litt over 4 mnd nå. Det skal tydeligvis gå an å kjenne liv osv, men jeg kan ikke si at jeg har kjent så mye til det, enda! Jeg hadde meg en natt her en dag, da jeg våknet rundt kvart på 5 på morningen ca, av at jeg kjente sånne små «bobler». Kjente det 2-3 ganger, også var det stopp. Dette er vel det første og eneste jeg har kjent, sånn skikkelig. Så NOE skjer ned i der, mehe. Vi har fått time til ultralyd i januar, så da får vi vite en hel del mer om hva som skjer, hvordan det ligger an, osv osv.

Jeg har ikke hatt noen tydelig mage, før nå for en kort stund siden. Det har liksom bare føltes ut som jeg ikke klarer å «holde inn» magen, om noen skjønner, slik at jeg bare har følt meg feit, eller oppblåst. Mens nå er det begynt å forme seg mer, takk gud. Nå kan liksom folk se at jeg ER gravid, om jeg bruker rette klær, og ikke bare at jeg har blitt feit, heeh. Skal ærlig innrømme at jeg ikke liker å se meg selv bli større, men sånn er det. Jeg vet jo at det kommer noe «fantastisk» ut av det her og alt det der, men jeg hadde løyet til meg selv om jeg hadde gått rundt og vært super happy over det å legge på seg! Jeg kjenner ivertfall at det skal bli godt å få sin egen kropp tilbake :-)

På bilde under kan dere se siste oppdateringen fra appen min! Hahah, jeg måtte le godt forige uke. Da stod det på oppdateringen at barnet var begynt å bli aktiv, og stupte mye kråke inn i magen. Jeg hadde noen ganske morsomme bilder av nettopp dette opp i hode mitt, haha. Se det for dere! Det ser jo sikkert helt teit ut, haha!20131228-1359304

 

Nei nå spammer Jostein meg med meldinger her, så jeg må nesten komme meg opp! Han sitter nemmelig oppe å ser United kamp, mens jeg sitter nede og skulle «bare blogge et kjapt innlegg». Har vel gått over en time nå, og vel så det, haha, men sånn er det!

BYE!

Legg igjen en kommentar

