Yes, i am

Herlighet. Er det virkelig fuckings nesten TOOO måneder siden jeg blogget sist? ææ. Tiden fyker! Men.. Jeg vil nok påstå denne gangen, at jeg virkelig har en god grunn! Det her er så sykt RART for meg å skrive, men ja, jeg er gravid!

 

Jeg har også blitt en av de heldige, fordi jeg nemmelig er en av få med «ekstrem svangerskapskvalme». Ligger vel i orde hva det innebærer, så ja. Jeg har med andre ord vært så S Y K T dårlig. Jeg har faktisk aldri opplevd noe verre, helt ærlig. Å ha «spysyken» i over 2 måneder i strekk kan vel alle tenke seg til at er helt jævli. For det er akkurat sånn det føles. ALT som går inn, går ut, bare en liten stund etterpå. Og ingen form for bedring på kveld/natt. Det hele endte med en liten innleggelse på sykehuset i førde, noe jeg er såå glad for at ble gjort!! Der fikk jeg intravenøst, søvn, mat, og tabletter for kvalmen. GULL! Så nå har jeg det betraktelig mye bedre! Jeg klarer å gå igjennom en dag uten å spy, men er fortsatt i elendig form! Tablettene hjelper på den konstante kvalmen, men f.eks  for mye data, mobilbruk, mye bevegelse, og ikke minst bilkjøring, så spyr jeg. Så skal ingenting til! Men dette vet jeg jo, så prøver å bruke det minst mulig, og lytte veldig til kroppen!

Dagen i dag har til nå føltes bra, så derfor tenkte jeg å blogge. Håper det varer! Sånn ellers så er det vel ikke så mye annet stort som har skjedd, siden alt er snudd helt på hodet. Jeg har verken vært i jobb eller vært noe sosial,  og siden mobilen blir minimalt brukt, så har jeg heller ingen bilder å vise! Eller vent! Renate og Morten har hatt dåpen til Matheo! Den var kjempe fin! Virkelig! Det er vel det eneste jeg har klart å være med på!dåp

Nei nå kjenner jeg at jeg må legge ifra meg dataen, så ja. Vet ikke helt hvordan bloggingen kommer til å bli framover, det kommer veldig an på om jeg blir bedre eller ikke. Kan også meddele at slik jeg føler det nå, så kommer det ikke til å bli lagt ut noen magebilder osv osv. Det her blir ingen mammablogg! Kommer selvfølgelig en oppdatering i ny og ne om hvordan det går, men that’s it. Vel. Da var nyheten ute. Hjelp!

Haha. Ser riktig nok helt forferdelig ut her, men det er det eneste bilde jeg har.
sjuk

Den berømte appen! Dette er så sykt. baby

3 thoughts on “Yes, i am

  1. Wiii! Så altfor kjekt! Gratulerer så masse! Trur ei snuppe som blir veldig glad for å få seg et «søskenbarn» på samme alder ! Håper du er på bedringens vei :-)

Legg igjen en kommentar

