It’s been a while since last time

Det har faktisk skjedd en del siden sist, selv om jeg nesten automatisk skulle skrive «Det har ikke skjedd så mye siden sist», haha:).

Renate og Morten har endelig blitt foreldre til den skjønneste lille gutten, Matheo! Han er så nydelig! Han kom til verden fredag den 13.09.13! Ifølge Renate, så er han også verdens snilleste baby! Han har et godt sovehjerte, slik at det er minimalt med styr med han! Gratulerer igjen, så mye! Vi var en tur hjem for å se han uka etter de kom hjem fra sykehuset, å jeg kommer faktisk ikke over hvor liten han var! Og så lett, ikke minst!

Nå som vi er inne på «baby» temaet, så kan jeg også fortelle at Lovise og mitt kjære søskenbarn Sindre også skal bli foreldre! :-D De venter ei lita jente i slutten av februar/begynnelsen av Mars 2014! Gratulerer så masse! :-D Hærlighet! Jeg føler alle er gravide nå for tiden, haha!

Anja-saken er løst, og noen dager etter gjennombruddet, hadde jeg og Joakim oss en tur opp på akslafjellet. Var en skikkelig merkelig følelse å stå der, å tenke at nedenfor den benken som dere ser nederst på bilde, der ble hun funnet. Hvil i fred Anja! 20131005-1537441Vi var hjemme en helg tilbake, husker ikke akkurat når, og da var plommene kommet for fullt i Almenningen! Så da var jeg, Jostein, Farmor og Farfar ute for å plukke! De var supergode! Vi fikk også med oss opp igjen plommesylte og ripssylte som Solla hadde laget , og det smakte så godt! Tusen takk!
20131005-1537443Jeg har også tatt noen bakedager, og nå fikk jeg endelig tida til å få prøvd disse lavkarbo hamburgerbrødene som fotballfruen har hatt på bloggen og i boken sin. Synes de har sett så ufattelig gode ut, og har gledet meg til å kunne prøve de ut! Jeg synes de var gode, men desverre ble de ikke noen favoritt hos Jostein, haha:) Tror han nok foretrekker «ekte» hamburgerbrød neste gang! Han er jo ikke kresen på mat i det hele tatt, så han spiste de opp, men som han sa, så var det ikke det beste han hadde smakt!
20131005-153744620131005-153744220131005-153744520131005-1537448Vi hadde også Guro på besøk en dag, de hadde tatt seg en dagstur på moa for å handle! Utenfor der vi bor, så står der en liten trampoline, og den fant hun selvfølgelig fram! Hun begynte å hoppe og rope som bare det, haha! Plutselig ble det så stilt der borte, så jeg snudde meg for å se hva hun holdt på med, og hahahahah. Der hadde hun jammen meg satt seg ned for å meditere! Jeg trodde jeg skulle gå i bakken! Haha! Og prikken over i’en ble det også, når jeg i tillegg hørte «mmmmmmmm» :’D. 20131005-1537444
Da jeg skulle se igjennom bilene på telefonen min som har blitt tatt i det siste, så kom jeg over en hau med «fine» bilder av Joakim! hahah! Det som ble tatt nå nylig, det er det som er helt nederst i venstre hjørne! GUD jeg lo! Dere aner ikke! hahahahahha! 20131005-153744Jeg prøvde kjolen som jeg fikk familien til Jostein, som var farmoren hans sin, her en dag. Og jeg kan med handen på hjerte si at den kjolen er noe av det fineste jeg eier. Det er bare et eller annet med den som gjør at den faller så godt i smak. Stoffet den er laget av, måten den er laget på, måten den sitter PÅ. Alt. 20131005-1537447

Denne helgen er jeg faktisk hjemme her i Måløy, alene! Jostein har nemmelig tatt seg en spontantur til Barcelona med noen kompiser! En langhelg da, vel og merke! De reiste på torsdag, og kommer hjem igjen nå på tirsdag!:) Jeg er som sagt hjemme, fordi i kveld braker det løst med krabbefest! Familien fra Halsnøy er også kommet opp, så tror nok vi blir en god gjeng her i kveld altså! Nei nå må jeg begynne å ordne meg! Snakkes!

Legg igjen en kommentar

