Music – videos

* For en bedre opplevelse av hele musikkvideoen, så føler jeg det er et must å trykke på tannhjulet, og deretter på HD! MYE bedre kvalitet! Do it! *

Jeg sitter her å ser igjennom nye musikkvideoer, og disse her ligger på topp nå! Miley absolutt best med sin Wreckingball som kom ut i går! Leser overalt at «Miley sjokkerer igjen» osv, og ja, ok, jeg skjønner hva de mener, men denne her synes jeg bare var utrolig bra! Så ren, enkel, men samtidig vedig interessant! Og ja, jeg er ikke blind, jeg ser at hun sitter naken, og er lite påkledd mesteparten av videoen, men det sjokkerte ikke meg for å være ærlig! Det er Miley vi snakker om! Synes den ivertfall var bra!

Så kommer Katy Perry med Roar! Haha. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om denne her? Den er veldig.. Katy! Rar! Hehe! Men hun ser skikkelig smashing ut altså! kommer ikke over den fine huden hennes, omg!

SÅÅ, kommer jo våre kjære Ylvis! Haha. Denne her er jo bare så kjempe mega spesiell at jeg ikke har ord, men samtidig så fengende at du bare må synge med! Musikkvideoen lever opp til selve sangteksten, som vil si, helt random, hah! Men absolutt! Jeg liker det!

Legg igjen en kommentar

