Just Sunday u know

Idag er det søndag. Tenk det. Dagene går så sykt fort! Jeg vet jeg sier det ofte, men jeg kommer faktisk ikke over det! RENATE har TERMIN denne måneden!? Føler det er knappe få måneder siden vi fikk vite at hun VAR gravid! Det er nesten så uvirkelig! Gleder meg sånn! Pappa Morten og mamma Renate, hah! Sånn ellers så har ikke denne dagen fått noen plan her hos oss. Jostein er ute å spiller paintball med noen venner fra klassen, mens jeg snart skal sette meg i bilen for å kjøre ut til Lovise og Sindre for å se den nye leiligheten deres! Husker Lovise viste noen bilder av leiligheten som var ute på finn før de hadde fått den, og ut i fra dem, så det ganske så bra ut! Tror de sa at de bodde på Ellingsøy? Hah, off. Gruer meg allerede til å begynne å lete fram! Jeg er så dårlig på sånt! Som regel er det Joakim eller Jostein som tar seg av den jobben, siden jeg sjeldent reiser noen plasser uten en av dem!

Sånn ellers før i dag så har det ikke vært så veldig mye spesielt. Vi sov ganske lenge, siden vi var oppe ganske lenge! Jay ringte Jostein, og da våknet vi faktisk! Han ville ha frokost etter en kveld ute, haha. Jostein disket opp med frokost han, flinkingen! Så ble det litt spilling av Mario på wii før de dro på paintball!:)
IMG_1660 IMG_1670Nei nå må jeg nesten gjøre meg klar og dra, så snakkes !

 

Legg igjen en kommentar

