New stuff

Kom over et bilde jeg tok med sumstad på søndag. Og ja, han var/er syk, som dere ser. Stygg forkjølelse. I sterk grad! Angrer egentlig at på at jeg besøkte han den søndagen, siden nå sitter jeg her selv syk. Dritt. Ble jo smittet på på søndag, så de verste dagene er allerede over. På det verste så var det så forferdelig, ah, dere aner ikke. Følte at når jeg la meg ned så tettet det seg helt, nesten sånn at jeg hadde problem med å puste! Var jo ikke i form til å gå rundt å stå oppreist hele tiden heller, så jeg ble liksom aldri fornøyd uansett. Helt forferdelig! MEN, nå er jeg begynt å bli bra igjen! Heldigvis! Hoster en del enda, men alt det andre har gidd seg, så jeg skal ikke klage.
Sick kim

Ellers må jeg bare nevne hvor god denne ovnsgratinerte laksen er! Var en stund siden vi hadde spist den sist, så vi hadde den på mandag tror jeg det var. Mmh. Vi hadde kanskje litt lite fisk i forholdt til sausen, så det ble litt mye av den, men det gikk fint det også! Oppskrift og alt du trenger å vite finner du HER. Under er bilde av hvordan frokost min har sett ut i det siste. Makrell i tomat med majones ♥ Nam! Tror jeg har sånn fiskeperiode eller noe..
20130906-113037Dette er også noe jeg er blitt veeldig glad i. Double 0% yoghurten fra Yoplait blandet med norske epler! For de som ikke har smakt det, SMAK! 20130906-1130375Jeg har endelig funnet duken i mitt liv. Har lett en stund etter en duk til bordet vårt, og kom over denne. Er den bare ikke nydelig? Jo! Det er akryl duk, så om man søler, så er det bare å gå over med en klut, også er det borte! Det trekker ikke inn, det blir bare liggende på overflaten. Duken kan også vaskes i vaskemaskinen og strykes, så med andre ord, perfekt!
20130906-1130371I går tok vi oss turen innom Jysk, siden de har en hel del som er på salg! Og selvfølgelig fant vi oss noe. Denne hyllen til bare 500,- fikk bli med oss hjem, wii. Det fine med denne er at den faktisk kan snues på langs også om man vil ! Og bruke den mer som en «kommode». Vi hadde mer behov for en hylle til diverse, så da ble det det! Ikke alt skal stå slik det står nå, det ble bare en midlertidig løsning. Nå skal jeg bare kjøpe meg noen kurver som kan stå i noen av rutene, og putte ting nedi der istedenfor, ogsåå nærmer vi oss!20130906-1130372Jeg har OGSÅ gått til innkjøpt av 2 par høst/vintersko! Begge skoene er foret innvendig, noe som sikkert blir godt når høsten/vinteren kommer! Jeg skulle egentlig ha de brune i svart også, altså et par brunt og et par svart, men de hadde de ikke flere igjen av. Tenkte egentlig og vente til de kom inn igjen, helt til jeg tilfeldigvis prøvde disse svarte under her. De satt egentlig ganske fint på de også, så det endte med at jeg kjøpte de istedenfor å vente på de andre. Begge skoene er i størrelse 36, selv om det kanskje ikke ser sånn ut! Føler alltid at denne skotypen ser så lange ut i forhold til det de er. Haha!  20130906-113037320130906-1130374

Sånn ellers så må jeg bare få gratulere verdens beste Jenny med 20 års dagen!:-D Wii! Håper du koser deg masse masse! :D Slenger med et bilde av oss tre, meg, Jenny og Miriam på nyttårsaften en gang i tiden. Hahaha. Herregud! Alle ser jo helt freaky ut, men jeg kommer rett og slett ikke over Miriam! Hahah! Jeg kjenner henne nesten ikke igjen der hun står med nydelig monobryn og bindi merke i panna :’DDSC00115

Legg igjen en kommentar

