«Finally» over

På torsdag så fant jeg og Jostein ut at vi skulle ha en bakedag til en forandring! Vi baker så og si ALDRI sammen, men det var faktisk ganske gøy! Da vi sto på kjøkkene og skulle til å begynne, så fant vi fort ut at vi ikke kom oss noen vei uten kjøkkenvekt! Så da var det rett på moa å kjøpe! Det ble ikke noe wow greier, det ble en helt enkel digitalvekt fra Clas Ohlson! Vi hadde planer om å lage et lavkarbobrød, lavkarbo taco lefser, hvete-boller, og lavkarbo brownies! Haha, jeg ser jo allerede i det jeg skal skrive alt dette, at det ble alt for mye for 2 stykker som ikke akkurat er noen mesterbakere! Så nei. Vi klarte selvfølgelig ikke å lage alt det her, så rundt klokken 11, så var nystekte hvete-boller til kvelds, og brownies til dessert!

Kjøkkene var desverre et stort kaos under denne bakeprosessen, så mobilen ble lite brukt, haha. Det eneste bilde som ble tatt, var det som kommer under her. Haha, bollene ble jo megastore, vi hadde jo ingen aning om at de kom til å heve SÅ mye. Menmen. En erfaring rikere der også!
20130831-2122561Hærlihet. Jeg gikk igjennom bildene mine som har blitt tatt siden sist, og kom selvfølgelig over min nok så spontane tur på fjellet! ALENE! Og vet dere hva som sto på siden av bilde? (info). Det ble tatt onsdag, rundt klokken 8! Jeg fikk helt sjokk! Hadde jo helt glemt det her! Onsdag rundt nettopp denne tiden, så var det jo da Anja Weløy Aarseth tok seg en joggetur alene på Aksla-fjellet! Det er så sick skummelt å tenke på! Det blir IVERTFALL ingen spontan joggetur ALENE på meg på en GOD stund for å si det sånn !
20130831-212256220130831-212256Jostein og noen kompiser dro ned på Høgskolen i dag tidlig for å melde seg på frivillig søk! Rundt litt over halv 2, så tikket det inn en nyhets-melding fra tv2 appen min, om at «Politiet bekrefter at en kvinne er funnet død på Akslafjellet i Ålesund». Jeg ringte Jostein med en gang og sa ifra, og da var de god i gang med leting ved byparken. De fikk beskjed om det samme like etterpå. De dro tilbake på Høgskolen, ble informert om div. også fikk jeg melding med Jostein. Der sto «Mest sannsynlig drap.. Fy faen». Jeg fikk SJOKK! Det her er så forbanna sykt, og at dette har skjedd her i nærheten er vel det som er mest skremmende. Det var veldig leit at det skulle ende på denne måten, men samtidig er det også en «ro» at man fant henne i det hele tatt. Alle gode tanker til familie og venner. Håper virkelig denne saken blir løst, og at den ansvarlige blir funnet. IMG_1568Jostein skulle ut i kveld, men på meg blir det nok en rolig kveld. Så nå skal jeg prøve å kose meg med tv og noe godt! Sumstad skulle kanskje ta turen bort, men siden det regner ute, og om jeg kjenner han rett, så gidder han ikke å gå når været er slik, haha! Nei speaks! : )

Legg igjen en kommentar

