Food is life

Sist helg tok vi turen hjem, og det angrer jeg ikke et sekund på. Véret var på topp, maten så god som alltid, og vi fikk hentet det siste av tingene våres som vi hadde glemt! På lørdagen tok vi oss turen inn til farmor å farfaren min, å de hadde satt ut teiner dagen før, og skulle ha en krabbekveld ved naustet sammen med noen av familien. Så vi timet det besøket ganske så godt, og fikk være med på båttur, koking og ikke minst spising av krabbe! Og vet dere, det var faktisk kommet mat i dem også! Åh, det eeer så godt!
20130827-153231SE hvor stille vi hadde det!  Å så varmt! IMG_1499IMG_1511IMG_1512Sånn ellers så har vi endelig fått den etterlengtede Moccamasteren i hus! Vi viste vi slapp å kjøpe en, siden vi skulle få den som «onkel» hadde. Vi var litt spente på hvordan den ville se ut, men den sto over alle mine forventinger ivertfall! I tillegg var den hvit, å det passet meg meget bra! : )20130827-1532311Sånn ellers har vi nettopp kommet hjem fra vår handletur for uken! Vi har funnet ut at vi blir her oppe denne helgen. Planen var å reise hjem denne helgen også, men det blir rett og slett for travelt, mye bilkjøring, mye penger på ferge,bensin osv. Så vi tar det rolig her!
20130827-1904211Jeg fikk endelig tatt turen innom Sunkost i dag også! Og der fikk jeg handlet meg litt diverse frø osv til å lage lavkarbo-brød! Jeg har funnet en oppskrift som jeg har tenkt å prøve ut i morgen! Jeg lagde nemmelig et lavkarbo brød i gårkveld, og det var helt greit. Men ikke mer en det. I tillegg var der også en del mel i det, noe som jeg egentlig skal ha minimalt av. Så brødet som står for tur i morgen, har ingen hvetemel i! :-)20130827-190421På butikken fikk jeg plutselig for meg at jeg ville kjøpe den første boken til Fifty shades serien. Jeg! Herlighet. Lurer på om jeg i det hele tatt kommer til å nå igjennom hele boken før jeg dør. Jeg leser jo omtrent, ALDRI! Serien har jo fått så ufattelig gode omtaler, og er favorittter verden over, så jeg har en del forventninger altså. Det skal sies! Jeg skal heller ta en update på om den virkelig var så god når den er utlest. VISS det kommer til å skje. Mehe:)
IMG_1547Nei nå døør kjæresten min av sult sier han, hahah… Så det er på tide med kveldsmat! Omelett som står for tur i dag. Enkelt og greit :) Speaks!

Legg igjen en kommentar

