Excellent weekend

Rihanna konserten i Bergen var helt fantastisk! Rihanna leverte som forventet, og hun var tydeligvis i mye bedre humør i Bergen en hun var i Oslo! Så det var braa!:-) Dette albumet som hun har kommet ut med nå, har en del rolige sanger. Sanger hvor det er en del mellomspill, og som er ganske «chill». Så det er vel det eneste jeg har å si noe på! Vi alle viste jo hvordan albumet var, så vi viste jo at denne konserten ikke ville «ta av» på samme måte som Loud turnéen! Men at sangene på dette albummet var mer rolige osv, har jo ikke noe med hvordan Rihanna var! For hun leverte hun! Selv om sangene ikke «tok av» :-)

Ellers så kan jeg vel si at jeg angret litt på at vi ikke stilte oss i kø litt før! For da vi var kom inn, så var der allerede noen som hadde kommet før oss, og tatt plassene som vi hadde tenkt å ha! De plassene helt på midten hvor hun på en måte gikk ut! Men jeg skal ikke klage, for all del! Vi fikk jo gode plasser, helt framme med gjerde på venstresiden! Menmen! Neste gang får vi heller stille oss i kø litt tidligere! :-) På denne konserten ble ikke mobilen prioritert i det hele tatt, så det ble tatt 0 bilder under konserten! haha! Det eneste jeg gjorde var vel å filme Rihanna et par ganger, men mesteparten av tiden gikk med til å nyte konserten å syngeee med :-D Men her er iallefall det jeg har tatt:

«Hotellet » var som forventet, og standaren etter prisen! Som vil si, b i l l i g !;)IMG_121520130801-145845Koengen dagen før!
20130801-145845120130801-145845220130801-1458453Her ser dere plassene våres! Som sagt, ikke noe å klage over akkurat! Heller luksusproblem! Jenta i den hvite genseren som tar bilder, er Melissa! Besteveninnen til Rihanna :-) 20130801-1458454
DWTbergenBilde ovenfor er lånt fra http://www.Rihanna.no
IMG_1262Alt i alt en super tur! Sånn ellers nå, så er vi begge begynt i jobb, Igjeen! Jostein tar 2 uker til med ferie nå på fredag, så det skal nok bli godt for han! Jeg skal jobbe i 1 uke til, for så en uke ferie, OGSÅÅ bærer det tilbake til vakre Ålesund og den gode hverdagen! Gleder meg litt kjenner jeg!:-) Nei nå skal jeg straks hente Jostein, også er det middag, så snakkes!

Legg igjen en kommentar

