Dresses & Rihanna

Daaa, har jeg endelig fått tid til å ta bilder av kjolene og skoene jeg bestilte fra nelly rett før jeg dro ti syden! Planen var å ha det med meg til syden, men pakken kom jo selvfølgelig ikke før DAGEN etter jeg hadde reist… Typisk!! Menmen. Jeg er superfornøyd med alt, og alt passet!:-) Og tanken på at alt det her kostet meg så lite som 900,-(!)gjør meg heller ikke noe! Fy så billig!! Var jo salg da, vel og merke, men uansett!! Og btw, overse trynet mitt på samtlige bilder. Null sminke, og et hår som ikke har fått sin daglige dose med Moroccan oil..  Her er de:20130725-131239

20130725-131239120130725-131239220130725-1312393

20130725-1312397 20130725-1312396I går gikk HELE dagen til å være på stranden for første gang på ÅR og DAG!! Det var så nydelig veir her i Måløy, og det er ganske mangen år siden jeg har sett Refviksanden være så full i folk!! Jeg og Lillian overnattet med Joakim i går, så vi tilbrakte føremiddagen på Vedviksanden, rett nedenfor der Joakim bor, også ettermiddagen på Refviksanden sammen med Jostein, Einar, og Inga i tillegg!:-) Åååh, så kos!!20130725-1312394Over til andre del av overskriften! HerreGUD!! I morgen skal vi på RIHANNA konsert!! Æææ, serriøst jeg er helt i hundre!! Vi reiser i dag rundt klokken 4 når Jostein er ferdig på jobb, også er det konsert i MORGEN:-D Jeg håper sånn hun leverer det hun skal, og at dette blir en MINST like god opplevelse som forige konsert!! 20130725-1312395Nei, nå må jeg hoppe i dusjen, pakke, og gjøre alt klart til avreise! Wiiiii!:-D

 

One thought on “Dresses & Rihanna

  1. Tilbaketråkk: Godt nyttår ! | Marcela Almenning

Legg igjen en kommentar

