Malakoff 2013

Herregud så hærlig å endelig ha fridag. Ikke det at jeg har jobbet så utrolig mye den siste tiden, men som alle vet, så var det jo MALAKOFF I helgen som var! Vi skulle sove i bilene, noe som vil si, kaldt, vondt/ekkelt å sove, som igjen vil si; LITE søvn. I tillegg til alt det her, så hadde jeg jobbehelg! Så det ble mye fram og tilbake fra eid, haha! Hadde tidligvakt på fredagen, sein på lørdag, og sein på søndag! Så var jo egentlig perfekt sånn sett, men å dra på jobb klokken 3 når du er fyllesyk, deeet unner jeg ingen. Og bedre blir det ikke med tanke på hvilken jobb jeg har…

Etter det harde festivallivet med null dusj og div. så har jeg hatt en velfortjent og deeeilig Marcela – dag. Jeg har dusjet GUD må vite hvor lenge, tatt maske, og tanntråd leeeenge. Det vaar så deilig!! Åh! Nå er jeg nesten på topp igjen! Eneste som mangler nå er å bli frisk! Jeg har nemmelig klart og bli syk på hele greia! Eller ikke sånn slapp/feber syk. Jeg har bare så INNMARI vondt i halsen!! I dag tidlig når jeg våknet hadde jeg helt fucka stemme.. Yey lism. høres helt teit ut. I tillegg til at jeg har mistet smakssansene mine. Like greit, for da slipper jeg å spise. neeeida. haha. chill.
IMG_1129


Det bilde rett under her er fra taco-kvelden våres. Meg, Kim, Renate og Inga! Det var så koslig og bare være oss 4:-D Ikke missforstå, det er gøy å ha med mannfolkene våres også, men i ny og ne er det så godt å bare være oss «jentene»:-D20130722-134631

 

Så til overskriften! Malakoff! Det ble ikke tatt så fryktelig mangen bilder, siden det regnet første dagen, og andre dagen ble det bare glømt, siden vi var så opptatt med å bare ha det gøy!! Men her er ivertfall litt av det som ble tatt :-)IMG_1102

 

IMG_1105IMG_1106IMG_1112IMG_1110

IMG_1111947246_10151767025050140_1238705727_nIMG_1124IMG_1121
Hahahaha. Jeg dør sånn av denne samtalen! Jeg plaget Joakim med at han hadde sosial angst, siden han ikke ville være med på Malakoff. Også kom vi inn på at vi faktisk skal på RIHANNA konsert NÅ til helgen!! (HJFLFÆÆÆÆÆÆÆDSFIJHLK!!!!)

Så skrev jeg » Kordan skal det gå» (siden han har sosial angst).
Han: Bacardi vel!
Det er så internt, og jeg døør som sagt!! Joakim har en greie skjønner dere, med å alltid måtte drikke om vi skal gjøre noe som han kanskje ikke hadde vært så komfortabel med om han hadde vert edru, you see! DERFOR er den samtalen så morsom! :’DIMG_1123

 

 

Legg igjen en kommentar

