Polljenfest – Video

Ja, da har filmen ENDELIG fått lastet seg ferdig! Herrefred så lang tid det tok!? Enten så er her SUPERtreigt internett, eller så hadde Youtube problemer i dag! Pleier da aldri å ta så lang tid med mobilkamera filmer! Men her er den iallefall! Konkurransen gikk ut på å dra ut hele rullen på kortest mulig tid. 2 lag med 2 stk på! (Jostein og Lars som jeg filmet ) For bedre kvalitet, husk å trykk på TANNHJULET og velg det beste!:-)

IMG_4029 *Finn en feil*
Sånn ellers mens jeg ventet på at filmen skulle laste, satt jeg å lette etter hoteller i bergen til Rihanna konserten som vi skal på! Har vært litt fram og tilbake, siden jeg/vi vil ha det billigest mulig, men samtidig en OK standar på ting! Til slutt ente vi opp med Citybox! 425 per natt, per pers, er vel ganske så OK vil jeg si :-D.

Pictures1

Legg igjen en kommentar

