Ikke helt planlagt

Herlighet! Nå er det faktisk 6 dager til avreise! Om man ikke teller med i dag da seeeff:))) Omg. Jeg er så klar! Dere aner ikke! Tenker på det hele tiden! Gleder meg så sykt!!:-D På lørdag ble ble det en veldig spontan tur ut! Jostein skulle på Polljenfest, uten følge var planen, og jeg skulle ha en max chill helg, siden jeg skulle på jobb på søndagen! Da jeg skulle kjøre de på vors, så fikk jeg plutselig melding med Anett, og etter litt frem og tilbake så endte det med at vi dro begge 2!! Veldig artig kveld, supergøy! Tenkte å legge ut en video senere, av den ene konkurransen de hadde! Dere må bare SE jostein! haha:-D

IMG_0460Det her var det eneste bilde som ble tatt hele kvelden faktisk! Men bedre en ingenting! Nå skal jeg snart på jobb, seinvakt igjen! Har utrolig mange seinvakter, men det passer meg egentlig helt perfekt! Sove lenge, og ha good tid om morningen! Mehe. Det er også «Måløydagene til helga, og da har jeg frii, så det blir bra:-D

Bilde tatt 20.06.13 kl. 14

 

Nei nå kommer mamma straks og henter meg, så vi snakkes :-)

Legg igjen en kommentar

