My milkshake brings all the boys to the yard

I går var jeg til måløy med joakim, og etter han var ferdig på jobb, så fant vi ut at vi skulle ha oss iis! Da vi kom opp, så fant jeg jo ut at man kunne få milkshake også, då da ble det milkshake på meg, og kuleis på kimmis! Jeg lagde milkshake av vanilje – sjokolade – cappuccino! Hadde det ikke vært cappuccinoen, så hadde jeg ikke klart å drikke halvparten av det jeg gjorde, for FY så mettende! Men godt var det!
20130621-124301

 

20130621-124301120130621-1243012

 

IMG_0298

 

Haha, ntåå. Jeg må bare le av lille leo vennen min <3 Jeg var innom mamma i går, og siden det var så varmt, så lot jeg bildøra stå åpen! Og med EN gang jeg kom, tok opp bildøren og gikk ut, så kom Leo springende som et lyn, hoppet inn, og satt seg ned på gulvet der han alltid pleier å sitte når vi kjører bil med han. Hahahaha. Søte han trodde vi skulle kjøre bil!! Vet om mangen som sliter med hunder som hater å være i bil/kjøre bil, men DET er ivertfall ikke tilfellet hos oss nei! Her må vi faktisk passe på at han ikke har kommet seg inn i bilen før vi kjører, noe som også har skjedd et par ganger!20130621-1243013

 

Nå sitter jeg og spiser frokost, også rundt klokken 2, så drar jeg og Jostein faktisk til Ålesund! Blir en dagstur vel og merke. Vi skal opp å hente resten av tingene som vi hadde glemt å ta med ned sist. Ting som skal være med til syden osv! Sangen til venstre nedenfor er en veldig intern greie mellom meg og Jostein! Døde da jeg hørte den i dag:’D Hahah!20130621-1243014

 

Men nå må jeg gjøre meg klar til en «lang» biltur! Snakkes !

Legg igjen en kommentar

