Summer job, starts today!

På søndag, så prøvde jeg Gel-lack maskinen min, men bare på én finger. Ble utrolig fornøyd, neglelakken sitter supergodt! Jeg må desverre vente med å ta alt, siden jeg starter sommerjobben min i dag! Og der er det ikke lov å ha neglelakk på, pga bakterier osv, så jeg må nok vente til helgen før jeg drar til syden, som btw er TOOOLV små dager til!! Æææ!! Rhodos i 2(!) uker!!! LIVET!<3
IMG_0265

 

Ser ikke det her bare syykt deilig ut? Skal faktisk fortelle dere at det var det! IMG_0256

 

Jeg og Jostein hadde en roadtrip til kråkeneset, og det var vel også på søndagen. Håpte på når vi først var der ute, at vi skulle få øye på Rune Øygard og kona som tydeligvis har hytte der ute, og som har vært observert flere plasser i måløy den helga! Æsj.. Neida. Joda. Neida. Joda. IMG_0274

 

Sånn ellers så jeg bare si at jeg ELSKER å kjøre rundt i bilen alene! FORDII, da får min fantastiske LV egen plass, rett vedsiden av meg, mehe <3 IMG_0272

 

Som sagt så begynner jeg på sommerjobben min i dag, og første vakta er seinvakt! Begynner kl. 3 til 9 i dag tror jeg. Blir veeldig rart!! Men gøy!:)) Nå er jeg nettopp ferdig med frokost og blogging, så nå skal jeg bare ordne meg, ogsåå er jeg klar for jobb!

Legg igjen en kommentar

