Long time no see

Herregud. Hvor starter man etter en SÅÅ lang bloggpause? I have NO fucking idea! Det har skjedd så utrolig mye siden sist, faktisk helt ubeskrivelig mye, så jeg tror jeg faktisk droppen den oppdateringen som ville vært, og sparer dere for en evig lang update!

Kan si kjapt de «store» tingene» som er verdt og nevne her da, og det er at vi har fått ny leilighet, endelig!! NYERE og myyye bedre! I tillegg er det meste HVITT der, så jeg er i himmelen, hihi :D. 
IMG_0181

Jeg har også fått lappen! Hahah. Endelig på tide, i know! Men BEDRE SENT en aldri!! Absolutt! Teorien ble bestått med 2 feil, ganske stolt av det, mehee! Og oppkjøring ble tatt 29.05 som dere ser. Var super fornøyd med oppkjøringen, fordi da jeg parkerte etter de 60 minuttene, viste jeg at jeg hadde stått, siden alt gikk veldig bra! Så som sagt, super fornøyd!! Veldig seriøs på sertifikatbilde, haha:)

IMG_9566

IMG_0249

Over til i dag! Det var sånn storsalg på storsenteret, så jeg, Joakim og Renate måtte selvfølgelig ta oss en tur. Senteret skulle være langåpent til 8, + 20% rabatt på en del av butikkene, om ikke alle, det fikk jeg ikke helt med meg! Vi skulle ivertfall innom cubus, siden jeg hadde planlagt hva jeg skulle kjøpe! Renate fant også 2 body’er til lille babyen som snart skal komme! Herregud så fort tiden går! Jeg skjønner det ikke! September måned, når han skal komme til verden, kommer til å komme så fort! Ææ! SLOW DOWN! Uansett! Dagens innkjøp ble GELLACK maskin som jeg har hatt lyst på lenge! Og endelig er den min! Voksmaskin, som jeg også har hørt skal være veldig praktisk og bra! En Donut,  fliseklemmer, og én type neglelakk i fargen lyse rosa! Sånn som ikke vil synes så mye, om dere skjønner!

IMG_0230

 

 

Her er det som er i voksemaskin-boksen! Det er liksom flytende voks, som blir varmet opp i den beholderen til venstre der, også påfører den et perfekt lag med voks, også legger man på «papiret», for så å rive av! Så slipper man det stresset med disse som er ferdiglaget! Her kan man liksom påføre der man vil ha det, og akkurat hvor mye man vil ha.   Kan brukes på ben, armehuler, og bikinilinje. Gleder meg til å prøve ut i morgen!IMG_0232

Her er innholdet i GEL-LACK boksen. Led-lampe, kontakt, behandling før-etter + neglelakk fjerner laget for gel-lack, også neglefil + en sånn pinne for å rense under neglene. IMG_0237

IMG_0222

 

Sånn ellers er både meg og Jostein kommet hjem for sommerferien, han er begynt på sommerjobben sin hos unu, og jeg starter mandag neste uke! :-) Jeg er altså da ferdig på skolen, og ferdig med utplasserin i salong som vi hadde i 20 dager! Så nå er det SOMMER, og faktisk 17(!) dager til vi reiser til RHODOS i TOOO uker! :D:D æææ!!! Klarer ikke vente!!

Disse 2 månedene her skal nytes som aldri før, og jeg er så KLAR! Skaal foresten prøve å bloggen igjen nå, siden sommeren bringer så mye opplevelser, som vil si mye bilder, som vil si, ja, jeg må jo bare blogge! Få bildene lagret her, + er det sykt gøy å kunne se tilbake på slike ting! Men NÅ er det natta!

Snakkes !:-)

Legg igjen en kommentar

