Annie musikal

Herregud for noen hektiske dager det har vært!! Omg. Har hatt mye å styre med både på skolen og på fritiden!! Jeg, Joakim og Lovise sa nemmelig ja da vi fikk tilbud om å være med å sminke og style hår til Annie musikalen de skal ha på kulturhuset her i Ålesund! Sikkikelig stor greie! 240 barn som skulle være med, om jeg husker rett? Sick mangen! Så i går hadde vi den lengste dagen vi alle sammen har hatt, isåfall på veldig veldig lenge! Begynte med skole klokken 8, altså opp halv 7, og etter skolen, rett på musikal! Tror jeg tok i håndtaket på ytterdøren litt før halv 11 på kvelden! Haha off! Vi/jeg var jo så domme, at vi hadde glemt å tatt med MAT! Jeg holdt seriøst på å krepere der inne, ikke kødd en gang. OMG. Spiste på kafé klokken 11 på DAGEN med klassa, og fikk ikke i oss ordentlig mat før klokken halv 10 da vi var ferdige, siden da spanderte snille Anita pizza på Egon til oss! ÅÅH. Har aldri vært så takknemmelig for mat som da! Jeg var så trøtt da jeg kom hjem, at jeg gikk rett å la meg, og sovnet med en gang! Husker bare at Jostein sa et eller annet til meg da han kom hjem rundt 10 på 11, og da var jeg allerede halveis i drømmeland. Var så i svime at jeg bare sovnet igjen, haha.

I DAG var ting myye bedre da! For det første husket vi MAT og drikke, og for det andre var vi hjemme rundt 9! Deilig! Det har gått super bra i dag! Litt hektisk, men veldig lærerikt, og ikke minst gøy å få være med på! Var litt skeptisk i går, siden alt tok så fryktelig lang tid osv, men i dag var det bare gøy!! Eneste minuset opp i alt det her, er at Jostein reiste i dag klokken 5, hjem til Måløy, siden han skal på alexandra hotel på tidlig på fredag. De skal på sånn utdeling til de som tok fagbrev i 2012. Og Jeg har ikke fått sett han omtrent! I går var jeg jo vekke hele dagen, og var sovnet da han kom hjem, og i dag rakk jeg ikke å se han før han dro, siden vi da allerede var begynt med stylingen til forestillingen. Så. MENMEN:))). Dere kan se en liten smakebit av Anniemusikalen på linken under her, og der kom faktisk alle vi 3 med! haha! Joakim, meg og Lovise! Se om du ser oss!:D Haha!

Skjermbilde 2013-04-11 kl. 23.34.08

TRYKK HER FOR Å SE SMAKEBIT AV ANNIE!

Tirsdag denne uken, så kom det plutselig 2 politibiler, utrykning til nabohuset vedsiden av skolen våres! Og nysgjerrige som vi er, både LÆRER og elever, haha, så måtte vi selvfølgelig få med oss hva som skjedde!! Vi har hatt en liten misstanke om at de vedsiden av har noe med narko-miljøet å gjøre, å etter at politiet hentet dem med ned på stasjonen ved denne utrykningen, så er vi ikke akkurat mindre mistenksomme på akkurat det!! Sick!
IMG_9770

Her er også noe av maten jeg har spist i det siste, som jeg har tatt bilder av da vel og merke! 2 av dem er kafé mat, pizzaen er den som Anita spanderte på oss i går, og det siste som dere ser, det lagde jeg nemmelig nå nettopp i sta. og FY så goooodt! Ny favoritt ass! naaam!!:)) Ser det ikke godt ut!? Emh, joooo! Smootien også var sykt god! åh!:)
20130411-2208533

20130411-2208536

20130411-2208537

20130411-220853

Æh, sminkerommet våres:D Her skal vi tilbringe dagene våres! Dette her varer fra Onsdag-Søndag! Så nå er allerede 2 dager gått! KOS!20130411-2208531

20130411-2208532

20130411-2208534

20130411-2208535

Nei nå må jeg hive meg til sengs, sånn at jeg kommer meg opp til i morgen! Skrives!

Legg igjen en kommentar

