The PoleKing!

Igår var jeg og joakim innom Cancam salongen på Moa, siden jeg skulle kjøpe meg produktene på bilde under her! Jeg har ikke noe spesiell erfaring med hvilke produkter som er bedre en andre, men moroccanoil kan vel vi alle skrive under på at DEN er bare et mirakel. Punktum! Når det kommer til den shampoo’en og balsamen fra Matrix, så er vel det det eneste jeg har blitt vant med, siden vi bruker disse på skolen vår! Har brukt mye repair shampoo’en selv på mitt eget hår, når vi har hatt stelledager eller bare vasket håret til hverandre. Og den synes ivertfal JEG er til å anbefale! Håret kjennes så frisk, mykt, og fint ut etter bruk av disse produktene, seriøst. Åh! <3 My new love! :-)
IMG_9433

 

 

Igår var vi også etter skolen ute å spiste middag med klassen. Skal ikke nevne noe naaavn, menne, jeg skal være rimelig desperat neste gang jeg skal spise deer! Uansett. På tilbake veien, gikk vi forbi et treningssenter, som hadde plakater ute om poledancing kurs! Haha. Vi måtte alle sammen inn å se/høre litt, haha off.
IMG_9437

 

I dag var siste episoden av 4-stjerners middag hvor søte fotballfrue var med, og på dagens episode var de hjemme hos henne også, ekstra gøy! Mellom 4-stjerners middag og paradise hotel, hadde jeg såå lyst på noe å spise, men vi hadde ingenting i hus! Fant derfor ut at jeg skulle prøve å lage lavkarbo pannekaker, med mandelmel og sukrin som erstatning for hvetemel og sukker. Etter noen forsøk med pannekaker som revnet i det de skulle snues, så fikk jeg det til tilslutt da! Men gad! haha. Dette var bare random uten oppskrift eller noe, så var egentlig dømt til å feile, mehe. Men det smakte godt da! Neste gang blir det etter fotballfruen’s oppskrift fra boken hennes! :-D Håper på bedre resultat da!:-)

 

20130314-2145222

 

20130314-2145221

 

20130314-214522

 

 

Legg igjen en kommentar

