Hull i tunga!

Ja, da er vi begynt på ny uke igjen, yeey! :) I helgen hadde jeg min første trening på evig lenge, og jeg er faktisk skjemd over hvor dårlig formen er blitt etter en lang pause, haha! Fy  ! På lørdagen dro jeg og Jostein ut, sammen med noen kompiser av han, noe som var såå gøy! Faktisk ikke hatt det så gøy som det på lenge! Så søndagen ble gjennomgått med fyllesyke, gangsperre på høyt (!) nivå, og fotballkamp! :-) Ellers så fant jeg ut sist vi handlet, at jeg skulle prøve litt nye frukter å spise! Så da ble det innkjøp av pasjons-frukt, som dere ser bilde av lenger nede, også granateple, som jeg har glemt å tatt bilder av! Begge 2 var naam, men sånn for hva jeg likte ALLER best, så må jeg nok utpeke pasjonsfrukten! Haha, får faktisk vann i munnen av å prate om den! Det smaker så suurt å godt! mmh!

Ellers så var vi på fotballkamp også på lørdag! Ålesund – Molde – treningskamp! På lørdagen var det så siiinsykt fint véir her, og vi brukte omtrent hele dagen ute i frisk luft! MEN. Når solen gikk ned, og vi skulle på kamp, sitte iro i nesten 2 timer (!) i 1,5 minus, DA! Da holdt jeg på å seriøst fryse ihjel. HELDIGVIS hadde jeg med teppe da! Hadde jeg ikke hatt det, nei da vet jeg ikke. OFF. Etter noen flotte dagen med super véir, så stod jeg utrolig nok opp til SNØ i dag. Jeg ble helt sjokka! Det véire her blir man seriøst aldri klok på!

Men ja. Over til overskriften! JOAKIM har lenge pratet om at han ville ta hull i tunga, men det har liksom aldri blitt noe av! Men i dag, så skjedde det! Etter skolen, så dro jeg, Joakim, Elise, Lovise, og Anna bort, og planen var at Joakim skulle ta i tunga, og ELISE CRAZY skulle ta i NIPPELEN (!!!). INgen av dem feiget ut heller, så nå er det gjort! Joakim sa at det ikke gjorde vondt i det hele tatt, men at det bare var litt ubehagelig når hun stakk igjennom! Æææh! Haha :-) Han gleder seg VELDIG til å bli ferdig med disse 2 ukene med håven tunge, lesbing, og vondt! Og deet gjør faktisk jeg også, haha! Han prater så rart nå! Klarer nesten ikke å forstå hva han sier!! hAhah, dør ! Idag er det også premiere på paradise hotel, så nå er livet mitt ødelagt noen uker fram oveer, mehe! Denne uken er det også 4-stjerners middag, hvor fotballfruen er med, så jeg er veldig nøtt å få med meg det også! Tv-slave ? Yeahbuddy!

Men nå kom pus hjem, også begynner PH snart, så snakkes! :-)

IMG_9292

 

IMG_9318

 

20130311-185558

 

IMG_9405

 

20130311-1855581

 

20130311-1855582

Legg igjen en kommentar

