Overdramatisert

Helt til FØR Tone Damli fikk sin egen serie, så har jeg egentlig ikke hatt et spesielt forhold til henne. Har ikke digget henne, men har heller ikke hatet henne. Vært helt greit. Etter hun kom ut med serien sin, begynte jeg virkelig og like den jenta! Har jo hørt litt av hvert av rykter om Tone, siden hun har vært litt rundt om kring i nærheten av hvor jeg bor, grunnet diverse. Men etter serien, følte jeg at jeg ble kjent med en helt ny side av henne, og ikke minst, forholdet mellom henne å Aksel, bryllupe som skulle være, alt! De virket SÅ forelsket, og ALT var så perfekt! Kanskje litt vel perfekt!

Så kom jo bruddsjokket for hele Norge, haah. Jeg var 110% sikker på at det var Tone som som var grunnen til at det ble slutt, noe hun hadde gjort, og det er jeg fortsatt. Nå skal jeg ikke si så ALT for mye mer om den saken, i redsel for å bli «saksøkt», hah, loools. For dere som ikke fikk med dere det Christian skrev på bloggen sin, historien om hvorfor det ble slutt, så har han nå lagt ut en sensurert versjon, les! Den er jo som sagt sensurert, men noe av det skal vel ikke så mye til for å kunne fylle inn selv! Jeg synes hele greia er litt overdramatisert egentlig. Både Tone, og egentlig alle andre «kjendiser» synes jeg burde kunne tåle at folk snakker og har sine meninger om de. Det følger med! Er man kjent så er man kjent! Man trenger ikke freake fordi liksom. For da får ivertfall jeg følelsen av at det kanskje kan ligge noe i det, i og med at hun har tatt seg så nær av det. Selvfølgelig, der går en grense for hva man kan og bør skrive om andre, ha respekt osv, selvfølgelig. Jeg ser den, det gjør jeg! På episoden av Idol i går, sa hun: «Jeg synes du gjør det kjempefint. Jeg liker at du gjør din egen versjon. Men det er alt jeg vil kommentere på den låten her!«. Vel, DET var vel ikke nødvendig, eller hva? Hun MÅTTE ikke si noe om det, hun MÅTTE ikke si det der. Hele settingen og tilbakemeldingen ble rett og slett bare domt. Den kunne hun faktisk spart seg, for fokuset trengte ikke å være der. Nei nå er det NOK om hun. Jeg vet ivertfall hva jeg tror og tenker om saken, så dette får bare gå sin gang tenker jeg!

1339669501800_442

 

– Bilde tatt fra VG.

 

Sånn ellers i mitt «hektiske» liv, så har det ikke skjedd stort annet en det vanlige. Samme gamle! Jeg har bestemt meg nå for å begynne å trene skikkelig igjen, slik jeg gjorde i den gode perioden min! Har dabbet litt av i det siste, og det kjenner jeg. Så DET skal bli en slutt på nå. Er bare at jeg er så siiiinnnsykt sliten når jeg kommer hjem om dagene, at trening er det siste jeg i det hele tatt klarer å tenke på. Men kanskje det kommer seg når jeg har kommet inn i rytmen, for det gjorde det sist. Håper på det!:) Merker også at nå i det siste har meg og Jostein sett så lite til hverandre, og når vi først er sammen, er vi så slitne begge to, at vi nesten ikke har energi til å prate og finne på ting! DET må det bli full skjerpings på! Gaddamn. Vi er begge 2 sent hjemme hver dag, og i tillegg har vi begge ettermiddager som er fylt med diverse, så når vi som sagt først er sammen de siste timene på kvelden, så er ligger vi omtrent begge strak ut, unntak om vi gjør husmorsoppgaver. AAH. Ellers fikk jeg og Joakim en SUPER-GLAD nyhet i går, wææææ!!:D:D:D Gleder meg til å fortelle HVA! GLEDER MEG SYYKT!

IMG_8180

 

Nei nå kom Jostein inn døren etter fotballkamp, så nå må jeg legge fra meg her! Snakkes!

Legg igjen en kommentar

