Gratulerer med dagen Andrea:D

Wii, i dag har min kjære lillesøster Andrea bursdag! Herregud, sykt at hun faktisk blir 16 år!  Husker det som om det skulle vært i går, at jeg dro henne med overalt, og fant på de rareste ting! Og at jeg alltid ville ta på hodet hennes, siden det var så deilig og ta på de bitte bitte små krøllene! haha! sick! Men ja, Gratulerer med dagen! Pakke kommer i posten , mehe!:D

Sånn ellers i det siste er jeg mye opptatt med skole som sagt, og på bilde lenger nede, så kan det ENDELIG vise å lønne seg for alt strevet! Gash! Ble så super duper glaaa! Jeg har aldri vært noe skoleflink i det heeele tatt, så det heer er ikke verdags kost altså! Men gud så stolt, hihi! Ellers så har jeg endelig fått fingrene ut å fått stusset håret! Har ikke klippet noe fancy frisyre, som sagt bare stusset, men det skjer vel mer ut over året tenker jeg!:) Og for dere som lurer på hva frisøren min heter, så heter han JOAKIM SUMSTAD!:)

Torsdag i forige uke var det som alle sikkert fikk med seg, valentines day. Og GJETT hvilke utrooolig heldige jente som fikk LEVERT blomster på SKOLEN da! Jepp, dere leste rett, haha! Seriøst, jeg blee så sjokkert, for det kom SÅ uventet! Men herreguud så glad jeg ble! Skjønte jo ingenting, haha ååh <3 LoveU J! <3 og ikke nok med det! Kom hjem til taco på bordet, og nyryddet leilighet også! Btw, når postmannen kom inn, og skulle si navnet mitt,
så reagerte jeg ikke i det heeele tatt, for det må jeg bare si, det navnet han uttalte var ivertfall ikkje MARCELA, hahaha. Hørtes ut som noe heelt annet! Vi har også lenge ventet på en balsam levering, så vi alle trodde jo endelig at det var den som var kommet!

Familien fra stavanger var også hjemme sist helg, så da tok vi også selvfølgelig turen hjem for besøk! Hadde blant annet ost,vin og kjeks kveld med masse spill og diverse. SUPERkoslig! Snakket også om å reise til syden sammen en heel gjeng, så enten i morgen, eller de nærmeste dagen som kommer, så skal vi få bestilt! Åååh, det blir så gøøy! GLEDER MEG! :D

IMG_9008

IMG_9011

 

IMG_9029

 

20130219-231447

 

20130219-2314471

 

IMG_9039

 

IMG_9037

 

IMG_9070

 

Meen nå må jeg legge meg, sykt trøøtt! Snakkes !:)

Legg igjen en kommentar

