Ålesund – Bergen

Dagene fyker, wææ! Lovde meg selv og lage minst 1 innlegg for dag, etter den 2 ukers ufrivillige lange pausen jeg hadde for meg! Skjerpings! Uansett da. Nå har jeg og joakim endelig fått kommet oss igjennom sikkerhetskontrollen, så nå sitter vi bare og venter på ombordstigning! Vi skal nemlig til Bergen å besøke Lillian!:D Blir så koos å se henne igjen <3 Jenta vår! Var så vanskelig og få til en hel helg der det passet for alle, så da tok vi det like godt i en ukedag! Blir bare et kort besøk, siden jeg skal på aleksandra hotell og overnatte fra lørdag til søndag. Så vi tar båten opp igjen til måløy i morgen klokken halv 5:) Så er det rett på aleksandra tidlig lørdag – søndag, også hjem til fine Å-town på søndag! Mye reise, gash. Vi må jo selvfølgelig «skulke» skoledagen på fredag, men vi fant ut at det skulle vi klare. Vi er ferdig med 2 eksamener allerede, innleveringen av hovedoppgaven, og begynt å bli nesten helt ferdig med teorien. Så det skal gå bra :) Nei nå er det innsjekkking!

Snakkes !:)

Bilde tatt 07.02.13 kl. 13.37 Bilde tatt 07.02.13 kl. 13.38 #2

Legg igjen en kommentar

