Lange dager og lite søvn!

UNNSKYLD for at det har tatt meg nesten 2 uker(!) for å oppdatere! Herrefred.. Den forige uken har vært den mest stressende uken i hele mitt fuckings liv! Har hatt innlevering på en stor hovedoppgave, skriftlig eksamen OG muntlig eksamen. Har vært sykt mye å gjort, lite søvn, lange dager, og ja. You name it. Men NÅ er stresset over for denne gang, og til neste eksamen og hovedoppgave, så MÅ jeg begynne litt før, for 1 uke før var ALT for lite. Gad damn. Sånn ellers i livet mitt så har det faktisk skjedd en del! Som dere ser på første bilde under her, så har joakim ENDELIG tatt tatovering! Wii! Det her har vi tenkt på begge to ganske lenge nå, så nå er det bare meg igjen! wææ!! 

IMG_8681

 

20130203-16572710

 

Random bilde av Anna over her, haha! Lo så godt når hun gikk nedover byen med DEN baggen der! Ser jo ut som en skillpadde!! Haha! Vi har også blitt invitert på lørdagskvelds av Lovise og Sindre, noe som var ufattelig koslig! Flinke Lovise som disket opp med GOD mat:D Var så mett etter vi dro derfra, som jeg ikke har vært på lenge! Kvelden gikk i kos, mat, prat, og party alias! KAN ikke ha annet en latter med det spillet der, hah! Elsker det!!

 

20130203-1657272

 

20130203-1657279

 

20130203-1657273

 

20130203-1657274

 

I ukedagen har vi som sagt ikke energi eller tid noen av oss til noe som helst, så hver helg nå i det siste, så har vi hatt storrydding etter uka! Vasket så mye klær som aldri før, henger klær overalt til tørk, hah! TIL og med på gardinstanga i stua! Mehe. Jeg har OGSÅ vært på glattkjøring, noe som var SÅÅÅ gøy! ÅÅh! Herregud, det er så SYND at det ikke skjer igjen altså! Hadde gruet meg litt til å kjøre på ferge ogsånn, haha. MEN, det gikk fint det også! En matrett vi har hatt disse to helgene (denne også den forige), er koteletter, brun saus, ris for til Jostein, og brokkoli purré til meg. HERREfred så godt det eeer! Og den brune sausen vi har til, den er bare himmelsk! Den lager vi med å bruke krafta fra grønnsakene som kotelettene har lagt på! Smaker HIMMELSK! Skal legge ut oppskrift en gang jeg orker, for DET må bare smakes!!

 

20130203-1657271

 

20130203-1657277

 

20130203-1657275

 

20130203-1657276

 

IMG_8721

 

IMG_8687

 

Gjorde foresten et kupp på coop obs tidligere i uken!! Fikk kjøpt hele 40 doruller, lambi, (godt og mykt papir) for 112 kr tror jeg det var? Stor fornøyd, mehe! Så nå slipper vi å tenke på å handle DOrull på en stund!;)

 

20130203-165727

 

20130203-1657278Det er mye mer som har skjedd, men kommer ikke på alt nå i farten! MEN! Nå er den hektiske uken over, så nå blir det normalt med blogging igjen ivertfall:) Nå er det natta, og klar for en helt sikkert, ny hektisk uke!

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

