«618» har vist flere betydninger..

Helgen har vært super! Var som sagt på kino, på Les misérables. Den var.. emh. Jajo, GOD for å være en musikal sikkert, men det ble litt VEL mye for meg når vi i nesten 3 timer hørte BARE på sanger i en film. Synes de kunne pratet litt inni, for å gjort det mer som en «film», men tror de pratet sikkert 10 ord til sammen igjennom hele. Så ja. Men for all del, som sagt, god for å være musikal;).På lørdags morgen rundt 12 fikk vi også som sagt besøk av svigers! De kom hovedsakelig opp fordi vi lenge har tenkt/savnet en skrivepult hvor vi kan gjøre lekser og ha diverse ting. Jostein har/hadde en skrivepult på rommet sitt som passet perfekt her oppe. Liten, men samtidig stor nok! Så den kom de altså opp med på lørdag!:) Deilig!! Etter det var vi en tur på moa å spiste med dem, også måtte de reise ned igjen. Så ble bare et kjapt besøk:)

20130122-211157 20130122-2111571

IMG_8643

IMG_8649

Senere på kvelden var planen å dra ut, og denne gangen drakk jeg akkurat passe til å kose meg max UTEN å bli møkings! Wihii! haha. Jostein hadde ingen planer om å dra ut, han var så sliten,  så han lagde biff og skulle kose seg alene! MEN, da vi var vekk på vors, fikk jeg melding litt ut på kvelden at det ble ut på han også;) Tenkte jeg det ikke:) Jostein ble som alltid, sikkert ingen sjokk, FULL, og dro hjem rundt halv 2 – 2, mens jeg og Jokkim ble ute til 3?Ja. Da vi kom hjem hadde han spist restene av biffen han lagde, og kabbet på sofaen, haha. Jeg prøvde å vekke han for å få han inn i sengen, og da begynte han å bable om at han hadde sloss!? FIkk jo helt panikk jeg, men så viste det seg dagen derpå at han bare hadde slått seg! Tulling!:) Dagen derpå ble en SKIKKELIG utskeielse, bestilte pizza på pizzabakeren, og spurte i tillegg om de kunne kjøre den opp til oss, siden bilen sto nede hos Dan, der hvor jostein hadde vorset. Det kunne de selvfølgelig, men det ville ta litt tid siden de skulle inn til byen først. Så DA bestemte vi oss rett og slett for å gå ned å hente pizzaen OG bilen, også kjøre opp igjen istedenfor. Så sånn ble det. Pizza, cola, og godteri. OFF..20130122-2111574

IMG_8655

IMG_8661Bilde ovenfor er av Elise. MÅTTE bare dokumentere det her! Hun kjøper FRIVILLIG litago JORDBÆR smak!? Haha jeg ble så sjokka! Vet liksom INGEN som liker det, haha :) Søt! BIlde neden derimot. Jeg satt på 7-eleven og ventet på jostein da vi skulle spise sammen på egon i går, og der kom en gutt inn og satt seg vedsiden av meg. SER dere hvem det ligner på? Herregud! Det her er jo PRIKK likt Joakim Sumstad!? Til og med samme jakke, samme hårklipp, og mørk bukse, sånn som han ofte pleier å gå! Ganske så sikker på at han her også var homo, siden han sånn iphone-deksel med diamanter på, haha!:) Så mer likt blir det faktisk ikke! Sick eller hva??

IMG_8669

Og som de fleste sikkert har/fikk med seg, så hadde verdens beste Jostein bursdag i går!:D Wiii! 21 år! TENK! tiden fyker! Skummeeeelt, men samtidig så gleder jeg meg sånn til tiden fremover, for det er nesten sånn at det er NÅ det begynner! Han hadde jo bursdag i en uke-dag, og da har vi ganske fulle dager begge to, så det eneste vi fikk tid til sammen, var en tur på Egon å spise klokken halv 5, da vi begge var ferdige på skolen! Jostein skulle spille kamp, og det var oppmøte kvart på 6. Hadde det ikke vært for det, skulle vi nok drøyet maten litt lenger, og kost oss masse etterpå, men sånn er det! Han dro på kamp, og meg og Jokkim dro på Moa for å handle. Haha. Og HERREGUD for et kapittel for seg selv den turen ble..20130122-2111573

20130122-2111572

Vi begge to er veldig slitne etter en skoledag, og det kan jo høres ut som vi syter og ikke er «vant» med skole osv. Haha. Ler av tanken, men det ER sant. Vi har gått på skole i en og en halv uke, men det føles ut som vi har gått der i en MÅNED minst. Dette er jo intensivt, og  vi lærer så SYKT mye hver eneste dag! UANSETT. Etter handelen, skulle vi hoppe på bussen hjem. Vi begge vet at vi skal ta 618-bussen, og det var det som stod på bussen når den kom. Vi trengte ikke se hva som stod vedsiden av, heeeehee. Og der. HAHA. Bussen svinget IKKE av der den skulle, og vi begynte å kjøre i en helt annen retning! Vi begynte begge to bare å le, og klarte ikke å gjøre noe annet! Fortalte det til klassen i dag på skolen, siden dette var i går, og vi fikk jo svar tilbake: «Jamen hvorfor trykket dere ikke på stopp med en gang dere merket at det var feil?». Haha, ja si DET!

Nei vi var bare SÅ slitne, overtrøtte, og klar for sengen, at alt ble bare morsomt. Vi tenkte at den sikkert bare skulle rundt om en liten tur, også tilbake på moa, men NEIDA. Vet dere? Turen som egentlig tar FEM forbanna minutter hjem, tok oss grunnet FEIL buss EN OG EN HALV TIME! hahahahha. Etter tre kvarter stoppet bussen på en ferge-kai, bussjoføren slukte lysene, og sier: «Jeg går inn på pauserommet og venter». Oss: Hæ? ja når kjører du tilbake til moa? Fordi du skjønner, vi har tatt feeeil buss..». Han: «Åja, haha, nei vi kjører tilbake om en 25 minutter!!!!!! Også var det samme ruta tilbake igjen! Da vi ENDELIG var kommet oss til moa igjen, så gikk vi ut av bussen, for å skifte til den RETTE, men da hadde den vi allerede satt på skiftet navn, som da selvfølgelig stod «SENTRUM» på.. Så da var det å stille seg i kø igjen med en gang vi kom ut, også gå inn igjen på.. FLAUT!!! Hahah herre. MENMEN. Shit happens!

På bussturen så hadde jeg faktisk sovnet, og våknet av et brak da jeg mistet telefonen min i gulvet. hahha. Var så SUPERtrøtt. Så da vi kom hjem, sent! Så var det bare å kjøre igang med rydding, siden her ikke så UT i måneskinn. Hadde så lite lyst at dere aner ikke. Men jeg ryddet. Satt på kle, oppvaskmaskin, og lagde meg mat. Etter det var jeg HELT dau, og tok med meg boka på senga for å lese (Hadde lekseprøve til i dag). Jeg sloknet med EN gang, så noe lesing på meg ble det ikke.. Men fikk lest litt på skolen før prøven, så følte egentlig det gikk helt greit:-) Så ja. Det var DE dagene! Nå ligger jeg i sengen å skal legge meg, så vi snakkes dere! :)

IMG_8670

IMG_8674

Legg igjen en kommentar

