Bilulykke påvei til skolen!

Heeeelg! JAA! Så godt det her skal bliii!♥ Men ja, over til den «brå» starten på dagen våres! For det første, så var det NUMMERE før vi mistet bussen! Måtte løpe i all hast for å rekke den! Heldigvis fikk bussen rødt lys i lyskrysset før busstoppen våres, så vi hadde litt å gå på!! (Bussene venter ikke i det heele tatt!!). MEN (!), det skal sies at bussen var vél tidlig ute! Pleier å være hos oss 27, og i dag var den 23! Og surere bussjofør skal man leite lenge etter altså! Herre freeed ass! Hun må jo visst at hun var tidlig ute, for på samtlige stopp, så vi alle SPRINGE for å rekke bussen. SAMTLIGE! Men neida. Her kjører vi med EN gang, uansett! Sånne mennesker klarer jeg bare ikke. OPPFØR deg!

Uansett. Da vi var kommet til Borgundvegen, så hadde det NETTOPP skjedd en bilulykke som dere ser på bilde nedenfor! Bedre bilder og beskrivelse på hva som skjedde HER. Så skikkelig ille ut, men det gikk utrolig nok bra etter det som er sagt i Smp. Så det var jo bra da! Da vi kjørte forbi, så vi mannen fra motorsykkelen, sitte på gresset, og han så seriøst HELT i sjokk ut stakar! Off!

I dag hadde vi foresten våres første modell!! Vi begynte dagen med litt teori på starten, for så øving på dukkene våres + arbeidstegning. OGSÅ på modellene våres! Jeg var sjokkert over meg selv fordi jeg ikke kjente NOE til nervøsitet i det heele tatt! Men da hun som jeg skulle klippe kom INN døren, da kom det litt nerver. De gikk heldigvis fort over, så alt i alt gikk det kjempe bra i dag! SUPERgøy! Gleder meg allerede til neste gang! Jeg var den siste som ble ferdig, haha, men det hadde jo også litt med at min kunde måtte ha røykepause, pluss at jeg stylet henne med krøller etter klippen! De andre bare klipte og fønet deres kunder, så:) Da alle var ferdige med alt, så ryddet og vasket vi hele salongen, ogsååå fikk vi HELG nesten 2 timer før vi egentlig sluttet! Digg! Var helt rart å kunne komme hjem fra skolen når det var LYST ute! Er alltid bekmørkt når vi drar TIL skolen, og nesten mørkt når vi kommer HJEM!

I morgen skal vi uuut, også får vi besøk av svigers tror jeg? 110% gira på å drikke i morgen, for det er en stund siden sist nå! Mehe. Sånn ellers i kveld blir det helt sikkert max chill, men først kino klokken halv 9 da! Skal på Les Misérables! Filmen skal vist være veldig bra, så gleder oss !! Alltid når filmer får mye creds, har jeg alltid så høye forventinger, haha. Så den bør leve opp til det!:)) Nei nå skal jeg ordne meg, også kjører vi om litt! Snakkes!:)


20130118-183958

 

20130118-1839581

 

20130118-1839582Bilde tatt 18.01.13 kl. 18

Legg igjen en kommentar

