Shoppestopp som Skavlan?

I går kveld satt jeg med lekser helt til jeg la meg, haha, dette her er så rart! Forandring til de grader!! Uansett. I går i matpausa, så bestemte meg og Joakim oss for å stikke innom brukthandelen som ligger like nederfor skolen. Egentlig mest bare for å se hva som faktisk var der, men det endte selvføøølgelig opp med at penge-sumstad måtte kjøpe igjen! Haha.  Søt:). Men for all del. Han endte faktisk opp med en veldig «gammel» men FIN blazer, til utrolige 25,-!! Alle klær’ne der kostet 25,-, siick. Hadde det ikke vært for at det var SYKT kaldt der inne, og vi ikke hadde hatt så dårlig tid, så skulle jeg tatt meg tiden til å sett godt igjennom alt som var der. Var faktisk masse stoff som jeg kunne tenkt meg å kjøpe for en billig penge, også prøve å faktisk lage noe fint ut av det. Ja, veldig skavlan inspirert, men hvorfor ikke? Er jo så gøøy å eksperimentere med sånt! Og ja, når jeg sier det var kaldt der  inne, så snakker vi faktisk minus grader! Bokstavelig talt!!

Ellers i DAG, så har det ikke skjedd så veldig mye. Skole-dagen gikk i teori, klipping, og styling. Prøvde for første gang i dag å lage krøller med glatte-tang, som dere ser på bilde lenger nede. Ikke så veldig lett å få det fint, men kom seg mer og mer da;). Klippingen øvde vi oss også på i dag, siden allerde i MORGEN mellom 10-12 kommer de første modellene våres. Herregud, tenk at vi skal klippe vår første «kunde» i morgen!? Siiiiick! Gru-gleder meg! Vi skulle egentlig få besøk av svigers i dag, men det ble desverre avlyst. Men de tenkte seg en tur opp i helgen isteden, så :). Apropo helg. Gud som jeg gleder meg! Ikke fordi skolen er kjedelig eller noe som helst sånt, det er rett og slett bare fordi jeg er så trøtt og sliten! Så det skal bli godt! Spurte også om påskeferien i dag, og det viste seg at vi får fri hele påskeuken! YEY! Fra mandag til mandag! ♥

20130117-211213

 

20130117-2112131

 

20130117-2112132

 

20130117-2112133

 

20130117-2112134

 

 

Det ble lavkarbo lasagne til middag i dag, og denne ble ekstra god! Denne gangen brukte vi i tillegg bacon-saus (det hvite dolmio glasset), noe som virkelig falt i smak hos meg! Synes den ble mye bedre med det i tillegg!:) I dag når jeg satt på bussen påvei hjem fra skolen, og bussen skulle stoppe på et stopp, så jeg den bmw’en som er bilde av under her. Bilde ble megadårlig. men fyyy så fin den bilen var «live»!! ÅÅååh. Den såg HELT ny ut,  og jeg ble så forelska. Omgomgomg. Heeh. Og ja, bilde av rosene, er ikke noe jeg har fått eller noe, var faktisk fra da vi var på bunnpris i pausa i dag. Mens jeg stod å ventet på de andre siden jeg ikke skulle ha noe, så syntes jeg rosene så veldig fine ut. Gikk bort å skulle lukte på dem også, og de luktet HIMMELSK. Er ikke alle roser som lukter noe særlig, men disse var bare helt perfekte! Fryktelig lyst på, men er mega dårlig på vedlikehold av blomster.. Hadde en orkidé da vi flyttet inn her, men den døde og havnet i søppla.. Og de er jo kjent for å være lette og håndtere:(. JAaaja.

 

20130117-2112136

 

20130117-2112137

 

20130117-2112135

 

Nei nå skal jeg se hotell cæsar som ikke gikk halv 8 grunnet gisselgreiene, så speeaks! :)

Legg igjen en kommentar

