Morrocanoil, I Love U

Vet dere? I går hadde jeg verdens mest travlige dag på lenge! Det er SÅ lenge siden jeg har hatt så mye å gjøre på en dag! Plutselig var klokken bikket langt over halv 12 (min legge tid), og det var på tide å legge seg. HVOR alle timene av!?. Dagen gikk i skole selvfølgelig, fra 8 – 4, buss tilbake og hjemme halv 5, UT døren igjen kvart på 5, kjøring fra 5 – halv 7. Hjem, SPISE. Seriøst. Halv 7 etter kjøringen var jeg så sulten! Hadde ikke spist siden 12, på skolen, og ikke noe tid til middag. Da var det å hive i seg litt mat, for så reise på moa med jokkim, og handle inn for uken på coop. Jostein hentet oss der etter trening, rundt 9, tilbake halv 10, dusjet, og DER. Ca. rundt klokken 10 i går, etter en DEILIG lang dusj, kunne jeg endelig sette meg ned! Men da var det å lese leksen vi hadde på rundt, 40 sider, og vips, så var klokken sengetid.. Så DERFOR ble det null blogging. Jeg orkert rett å slett bare ikke!

I dag har det heldigvis ikke vært like stressende! Kom hjem til klar middag og greier også!:) Deilig! Men haha, veldig rart at Jostein kommer hjem før meg, og at HAN lager middag! Har jo vært omvendt omtrent 90 % av tiden her oppe, mehe:) Så etter det har det vært MAX chilling. Har jo helt sikkert hatt overskudd på søvn, så har ikke kjent noe særlig til disse travle dagene, men i dag har både meg og joakim begynt å kjenne det. Tar på å stå opp klokken 6 hver eneste dag ass. ooff. Bra vi har helgene da!:). Bilde under her er btw resten av utstyrert vårt som vi fikk i går:

IMG_8579

 

20130115-2145181

 

20130115-214518

 

20130115-2145182

 

 

I dag har vi foresten vasket hverandre! Lært forskjellige hodebunnsteknikker for vasking osv. Deilig! Så skulle vi ordne hverandre på håret etterpå. Ane, som stelte meg i dag, brukte Moroccanoil i håret mitt, og vet dere hva? Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har hatt så deilig hår etter en dusj altså! Ååh! Tar på det hele tiden! Det er så mykt, glatt, glans, rett! Jeg har aldri brukt noe særlig med produkter i håret mitt i det hele tatt før. Knapt hårspray liksom, så det her var virkelig en forskjell! Neste innkjøp: MOROCCANOIL!

 

20130115-2145183

 

20130115-2145184

 

IMG_8602

 

Dårlig bilde, men jeg er så fornøyd med håret miiit!! Skal virkelig ikke så mye til!

Legg igjen en kommentar

