Laaang dag!

Ja, da har vi endelig satt oss ned etter en laang dag! Hadde tenkt å starte dagen så tidlig som 8, men slik ble det aldri, haha. Drøyet den til nærmere kvart over 9 før jeg fikk dradd meg selv ut av sengen. Stelte meg, for så å gå over til Jokkim på frokost-date. Nå har vi også endelig fått startet på planleggingen av det nye prosjektet vi har i gang! Wii, gleder meg til ting begynner å komme på plass, så jeg kan fortelle hva det er!:) Etter frokosten og planleggingen hos joakim, dro jeg på kjøretime – noe som gikk veldig bra i dag. Deilig og kjenne at ting begynner å sitte!;) Har også fått dato for glattkjøring, noe jeg håper blir spennende! Gleder meg! Etter DET har heeele dagen gått på moa. Som sagt skulle vi storhandle i dag, så det ble en hel del denne gangen også! Middagen ble tatt på den nye restauranten som er kommet på moa, og vet dere? det ble nachos i dag også, haha off! Jeg er alt for glad i det. Blir liksom aldri lei? Jajaaa:)

Joakim flyttet inn i går, men da fikk vi ikke til tv’en inne hos han, så vi har styrt litt til og fra med det i dag. Fant endelig ut at det var boksen det var noe galt med, så nå har han fått en ny som funker! Så NÅ har vi tv her inne også, noe jokkim er super glad for, haha. Han sa at fikk vi ikke til tv’en inne hos han i dag heller, så skulle han campe inne hos oss, haha:-). Nå sitter vi med en kopp te, og koooser oss med herlige Tangerubakken! 

IMG_8430

 

20130107-201922

 

IMG_8435

 

IMG_8436

 

IMG_8437

 
– Speaks :-)

Legg igjen en kommentar

