Imovie !

Herre min hatt for en dårlig blogging for tiden! Gash! ALT annet har blitt prioritert først, så sånn er det altså! Vi reiser opp igjen til Ålesund på søndag, så søndag blir ógså min siste arbeidsdag på kulatoppen. Da begynner skolen, joakim flytter opp, og det blir back to normal for bloggen! Tiden har gått så sykt fort her hjemme, og vi har storkost oss som bare det! Som jeg nevnte i forige innlegg, så kommer det et innlegg om hva jeg fikk til jul, og samtlige bilder av både jul, romjul, og nyttårsaften! Har faktisk ikke tatt så mye bilder heller, men det jeg har, kommer! :) Uansett, over til overskriften! Ista tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned å se igjennom dataen min. Hva jeg har innpå, «rydde» og sortere mapper, bilder osv. SÅÅ kom jeg selvfølgelig over IMOVIE. Og da ble jeg sittende, haha! Gud så gøøy og bare sitte å redigere her og der! Masse effekter osv osv. Laget et lite klipp i sta, som kommer under her, og jeg har vel brukt så mye effekter som muliger, haha! Amatør på høyt nivåå, men supergøy fordi! Har ikke spurt om lov fra DEG JOKKIM, men regner med det var greit ♥ ENJOY!

Legg igjen en kommentar

