God jul!

Ja, da er den store dagen over! Fortsatt utrolig mye kos i rom-julen, så blogging har ikke vært en første prioritet! Julaften var kjempe koselig, og dagen i dag har gått i familie hygge på begge sider! Lutafisk og rester fra julemiddagen med godt selskap! JUL <3. Jeg skal komme med et innlegg når jeg har tid, med hva jeg har fått osv, men nå skal jeg kose meg videre med verdens beste kjæreste! Morgen-dagen er ganske full-booket, for da blir det først julefrokost her i holvik, for så videre på julemiddag/selskap hos min familie, også ut med gode venner senere på kvelden! GLEDER meg! Men må gååå, så snakkes! Kooos dere videre alle!:-)

20121225-233613.jpg

Legg igjen en kommentar

