Reunion

I går/forgårs var suuper gøy! Klokken er 10 på 1 i skrivende stund, og jeg skulle for lengst vært i drømmeland. Tidligvakt i morgen, ææ. Vil ikke. Men vet at jeg likevel kommer til å synes det er helt Okey utover dagen uansett, så. Men som sagt. I går, men siden klokken er over 12, så blir det i forgårds, SÅ skulle guttene som sagt ha «reunion» hos Jostein, og da samlet vi oss hos Renate. Meg, inga, Renate, Jokkim. Jeg var på jobb til klokken 10, også kom Inga, Vegard og Joakim å hentet meg på jobb. Så kjørte vi til Renate, og Vegard dro videre til Jostein. Kvelden gikk i myyye prat, alkohol, sang og dans! Rundt 2 tror jeg deg var? Så kom guttene, til oss også var vi sammen i en liten stund til, før vi alle dro hjem! Alt i alt en super kveld! Ser fram til flere sånne, nå når vi først har alle hjemme! :)

Dagen i DAG har gått i soving fram til nærmere 12, til Måløy å ordne siste rest av gaver osv, også på jobb igjen. Da vi stod opp så hadde Jostein og de fått hummer av tanta deres, som vi skal ha i morgen slik jeg forstod det? Ja, uansett da, så fikk jeg helt sjokk i dag når vi stod opp, og skulle ha oss frokost. Jeg gikk bort til vasken, å så selvfølgelig at hummeren lå i vasken, det var null stress. Men så ser jeg mer nøyere på de, og først DA legger jeg merke til at de faktisk lever!! Haha off! Jeg hater sånt! Hater å se krabber, fisker, hummer, ja, egentlig alle slags dyr «lide» før de skal dø. Tanken på å putte dem ned i kokende vann, IMENS de lever, det er det jeg ikke liker. Menmen, sånn er det! Haha. Jostein ler sånn av meg fordi jeg kan ha sympati for en krabbe, haha. Jeg også egentlig. Når jeg tenker over det. Men sånn er det altså! Har alltid vært sånn!

Nei NÅ må jeg sove, slik at jeg kommer meg opp til skapelig tid i morgen. Jostein søten er som vanlig allerede sovnet:-) snakkes!

20121223-011113.jpg

20121223-011119.jpg

20121223-011137.jpg

20121223-011048.jpg

20121223-011107.jpg

20121223-011058.jpg

Legg igjen en kommentar

