Kvelden før kvelden

Da sitter vi her stappmette hele gjengen tror jeg! I kveld ble det hummer og reker hos Jostein! Naam! Seriøst. Jeg elsker sjømat. Blåskjell, reker, kreps, hummer, krabber, fisk, ja, alt. NAM. Og hvitvin hører selvfølgelig til!;) Tv’n stod på med «kvelden før kvelden, etterfulgt med grevinnen og hovmesteren». Klassiker det altså! Like morsomt hver gang, hahah:D julekoos! Det første bilde som kommer er btw av tréet vårt hjemme! Er det ikke fint? Selvhugget -love that tradision! Ble SÅ fornøyd med det! Var så tykt, stort og fint! Andrea og Thomas som har pyntet tror jeg, haha:-) Her er det ikke snakk om en eller to farger, symetrisk osv, her tar vi opp alt vi eier og har av pynt! Hah, men igjen, litt av sjarmen, eller hva?;)

Dagen i dag har som sagt gått til jobb, også hjem for å pakke inn de siste gavene. Så NÅ kan jeg si meg ferdig! Eneste som gjenstår er å levere gavene i morgen da, til venner. Det er de som gjenstår:-). Morgendagen skal begynne med julefrokost/lunsj hjemme hos oss, også skal vi spise julemiddag senere, åpne pakker fra farssiden, for så å ha resten av kvelden ut med mamma. Blir en forandring, men sikkert bra! Senere på kvelden, etter alt er spist, pakket, og feiret, så drar jeg til Jostein!:-) Slik har vi gjort det de siste årene, og det passer oss veldig bra, så:-). Så dette året er det min tur til å dra til han! Nei nå skal vi kose oss videre her med alene hjemme på skjermen, for så å ta oss et etterlengtet boblebad❤ Håper alle har hatt en like fin kveld som jeg har hatt, og GOD jul!:-)
20121223-232608.jpg20121223-232623.jpg20121223-232639.jpg

20121223-232906.jpg

20121223-233013.jpg

Legg igjen en kommentar

