Rydde-og-ordning-av-diverse-ting dag.

 

Dagen i dag har for det meste gått i rydding og ordning av diverse ting. Ryddet blant annet hele kottet vi har oppe på loftet i dag! Stablet alle bøkene som pappa hadde kastet inni der da han holdt på å pusse opp! Så NÅ er det ivertfall orden der inne! I tillegg så har jeg fått klipt og dusjet min kjære søte lille LEO. Hahaha. Og det er jo et mareritt fra en annen verden for han stakkars! Det FINNES ikke noe verre for han en å bli våt. Å dusje! Han får seriøst helt panikk og angst! Selve dusjingen går for så vidt bra, men det er greia med å være våt etterpå. Det hater han. Han løper rundt over alt, og prøver desperat å tørke seg på alt som går an å tørke seg PÅ. Dør av latter hver gang, for han ser jo helt gaal ut, haha! Men nå lukter han SÅ godt, nyklipt, og klar til jul!:) Sånn ellers så har jeg også sittet og dillet med innpakningen av gavene til David og Rakel. Jeg ELSKER sånt. Bare sitte å dille å lage det fiiint ♥. Papiret går jo sikkert av SÅNN, når de først får åpne gavene sine, haha, menmen:D. Har også fått julekort fra trafikkskolen min! DET var jo kjempe kos! Virkelig! Og for dere som lurer, så er min kjørelærer Henriette, hun fra VENSTRE – også nr. 2!:) Bilde som kommer først her, er middagen fra i går! Laks på grønnsak’s eng! Andrea som sier hun ikke liker fisk, spiste faktisk! Så du likte nok laksen min!:) Den er super god! Spesielt med norvegia ost på, og MASSE Hollandé saus♥♥♥.

I stad kom jeg faktisk HELT random på en film jeg husker jeg så på VGS – 1. året. På design, når jeg gikk der. Husker vi så en film i norsk timen en gang, om en pakistansk familie som bodde i England. Husker at jeg lo stoore deler av den filmen, men klarte ikke å komme på hva den hét! Brukte evigheter på google i stad, lette og lette. Til SLUTT kom den opp. East is East! Hahaha. Nå er den ferdig lastet opp, så NÅ blir det latteranfall, helt helt sikkert! Jostein sovnet halv 11 stakar. Helt utslitt ♥ Så det blir filmkos alene, men det går bra!

Snakkes!:)

20121219-222953

 

IMG_7978

 

IMG_7975

 

IMG_7952

 

20121219-2229531

 

IMG_7974

 

IMG_7972

 

 

Legg igjen en kommentar

