Normal daaay

20121217-131827.jpg

20121217-131839.jpg

I går bestemte Jostein og meg oss for å ta en roadtrip til en random plass! Husker ikke navnet på plassen vi endte opp, men det var der hvor North Cape Minerals holder til! Utvinning av olivin! Etter det, tok vi høyre – venstre leken, og endte til slutt opp i en bygd laangt oppi fjellet der! Haha, SICK at noen kan bu der! Jeg hadde heller ikke dekning der oppe, men igjen, så har jeg jo Netcom, så.. På tilbakeveien kjørte vi via selje, for Jostein hadde så lyst å se det ferdig resultate av skolen som han var med å bygde på da han jobbet hos UNU. Da vi endelig kom hjem, så fikk vi servert får-i-kål. Min favoritt av tradisjonell mat!:) Så var det egentlig bare å chille Max en liten stund, før vi dro på besøk til farmor og farfar for å spise kvelds!

I dag har dagen gått i å være ned i Måløy sentrum, hadde noen ærend både meg og Jokkim, så nå er alt så og si ordnet! Fikk også spørsmål i dag om å komme på Seinvakt, så nå har vi endelig satt oss ned for en liten pause. Så DA tenkte jeg å få slengt inn et innlegg:)). Joakim har også i dag fått leiligheten sin i boks i Ålesund, og det endte med den vedsiden av hvor vi bor!!:D Så mer perfekt kan ikke ting bli nå! Wiii:)) Men nå skal jeg spise skyr yoghurt, så vi snakkes !:)

Legg igjen en kommentar

