Lazy daaays

Dagen i dag ble ikke startet før kl 1-halv 2. DA klarte vi endelig og draa oss ut av sengen, haha! Igår kveld kom vi hjem som sagt fra Ålesund. Jostein dro på årsfest for polljen, og jeg hadde en rolig fredagskveld nede hos farmor og farfar:). Da jeg kom hjem senere på kvelden, ble jeg sittende å se litt vampire diary, også hadde jeg tenkt å legge meg. Da jeg endelig hadde komt meg i seng, og skulle sove, så måtte jeg bare ringe Lillian og fortelle henne noe viktig. DA ble vi selvfølgelig liggende å prate til laaangt på natt. Og klokken halv 3 tror jeg det var? ja. Da hører jeg plutselig noen som banker på vinduet! Og litt etterpå, noen som kommer inn. Og det var selvføøølgelig Jostein, haha. FULL som alltid, og faktisk med en RØYK i handa! Han tok med seg røyken INN på romme mitt!! Haha, off.. Men han gikk fort ut igjen med den da, når han så hvordan jeg reagerte, mehe :))). Så vi la oss ganske seint begge to, så DET er ivertfall grunnen til at vi sov så lenge i dag! Sånn ellers har vi bare vært ut av huset 1 gang, og det var klokken 4, for da var det United kamp hos Mats og Ingvill. Svigers skulle på 50 års dag i dag, så i kveld har vi vært «barnevakt», og passet søte Guro! Spiste koteletter til kvelds, nam! Med blomkål-brokkoli puré! <3 Jeg er så mett og trøtt nå, så nå tror jeg faktisk at vi skal finne sengen begge to! Så snakkes i morgeeen:) 

IMG_7905 IMG_7916

Legg igjen en kommentar

