Endelig fått fingrene ut!

Sorry, seent innlegg! Det ble foresten kino på oss i går, og vet dere? den kunne jeg egentlig vert foruten! LOL for en film!? De hadde jo snudd om på HELE historien!? Filmen var så teeeeit og overdrevet. Men om dere liker snakkende «nordavind» og snakkende «bjørner», så BE my guest. Menmen. Barna i kinosalen lo ivertfall mye da, så filmen falt ivertfall i smak for noen! Etter kinoen diskuterte vi hva vi ville ha til kvelds, og som sagt så ville vi begge ha noe kjapt og enkelt. Så DA ble det TACO ♥ Vi hadde omtrent alt i hjemme også, så det eneste vi måtte kjøpe var lefser og salsa.

Jostein har hatt eksamen i dag, og rundt klokken 1 så ringte han meg og fortalte at han var ferdig. Han hadde en god følelse, og da går det som regel bra!:D. Rundt halv 2 kom han hjem, og vi hadde bestemt oss for en tur på moa. Julegavehandel! Endelig har jeg fått fingrene ut og skal begynne, haha. Jeg var helt inni vampire diary da han kom inn døra, så siden jeg ville se ferdig episoden jeg var begynt på, og han ville slappe av litt, så dro vi ikke med en gang. Det som kommer nå, hahaaha, det er så meega flaut. Off! Uansett da. JEG var som sagt helt inni VD. Så måtte jeg selvfølgelig på do, men hadde IKKE lyst å trykke på pause. Så da lot jeg episoden spille, mens jeg sprang inn på do, med døren ÅPEN slik at jeg kunne høre hva som skjedde. Yes i know. weard. Akkurat i jeg hadde satt meg på do, så hører jeg noen komme inn døren. Da var det Håvard og Jajanth som kom! Jostein hadde tydeligvis glemt å tatt igjen inngangsdøren, så vi hørte aldri den gå opp. Og DER sitter jeg på DO med badedøren ÅPEN! Kan dere tenke dere panikken til både meg OG Jostein!? hahahah off. Heldigvis reagerte Jostein kjapt, sprang bort og fikk akkurat tatt igjen badedøren før de var kommet helt inn. Så INGEN skade skjedd. hahah! Men still! COLSE!

På moa fikk jeg handlet litt gaver som sagt, men annet en det fikk jeg også kjøp de 2 nissene på bilde lenger nede, også de 2 juletréene i sølv. Kjøpt hos Jernia alt sammen, og jeg ble meget fornøyd. Kjempe fint ble det!:) Batteriet til lyset i juletréene ligger på gulvet på bilde, men jeg skal få festet dem bakom tréet slik at de ikke synes:). Sånn ellers så har det ikke skjedd så mye mer her, egentlig bare max chilling med Dexter. Igjen. heeeh. Men i morgen har jeg og Jostein store planer! Vi tenker oss faktisk til svømmehallen for å bade! Han har fri i morgen, og jeg reiser ikke ned igjen før lørdag, så:). Svømming er jo en god trim i seg selv, så bading blir absolutt bra! Nei nå må jeg legge meg! Jostein er allerde sovnet vedsiden av meg. Søtingen min, hihi ♥

 

Snakkes i morgen : )

Legg igjen en kommentar

