Plis kom hjem før 6, J :D

Jeg sitter helt inni Vampire Diary på tv, selv om jeg egentlig skulle gjort helt andre ting. Ville ha en pause fra lesingen i stad, og tenkte jeg skulle finne noe på netflix å se. Så endte jeg opp med Vampire Diary. Aldri sett det, så er på sesong 1, episode 2. Helt greit hittil, men får litt sånn twilight vibber. «Vampyr gutt som blir forelsket i en jente, and the story goes on». Vi får se. Kanskje det blir bedre! Gleder meg egentlig mest til Jostein kommer hjem, så vi får sette på mer Dexter! HerreGUD det VAR så spennede, og vi begge hadde ikke lyst å slå av, haha. Så Dexter it is senere i kveld:D Har ikke helt bestemt meg for hva vi skal ha til kvelds -middag i dag, men det blir noe lett tror jeg:). Sånn ellers så har blitt veldig glad i RED lipstick som dere ser på bildene. LoveeIT! Fikk akkurat melding med Jostein nå, at han har bare 1 oppgave igjen også kommer han. HÅPER du er hjemme før 6, så vi kan dra på kino! Har så lyst å se den nye reisen til julestjernen, hihi. Så vi får om han kommer inn døren før klokken 6 : ). Nei nå må jeg skru på igjen VD, så snakkes !

Legg igjen en kommentar

